Downloadsnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysam

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Hallo,

Ik heb pas een account van 1 maand op eweka, maar mijn vraag is dat als ik met grabit download ik niet meer dan 300 of 400 KB/s haal. Weten jullie het miscchien???

PS: min provider is 12move.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb pas een account van 1 maand op eweka, maar mijn vraag is dat als ik met grabit download ik niet meer dan 300 of 400 KB/s haal. Weten jullie het miscchien???

PS: ik heb 12move

Wel handig om te vermelden wat de aangegeven snelheden zijn die de prodiver geeft;)

Eweka belooft wel met 20 mb naar je te sturen maar als jij een abbo bij 12move van bv 1 mb hebt , komt het ook nooit sneller dan met 1 mb binnen.

kijk eens op www.alken.nl wat daar je snelheid is.
Iedere download site heeft zijn eigen snelheid
op alken kun je zien wat je daadwerkelijke snelheid is

Marcel

Ik heb zelf even gekeken naar die site en hij geeft idd daadwerkelijk een reële snelheid weer. Mijn upload snelheid gaf hij correct aan, maar mijn snelheid iets minder dan dat ik daadwerkelijk haal. (downloade net van eweka met 620 en hij gaf 420 aan).

Het spijt mij zeer als ik niet de regels ken, maar ik ben een nieuwe gebruiker:::::
hier heb je een test bestand die eweka zelf beschikbaar stelt om je snelheid te kunnen testen als je via hun download, kan je meteen zien of het aan je leech programma ligt

http://81.171.88.20/100mb.bin
(bron http://www.eweka.nl/nl/ons_netwerk/peerings/ )

Het is ook afhankelijk van hoeveel treads(lijntjes) je hebt open staan !
Als je maar met een of twee lijntjes download wordt idd niet je volledige
bandbreedte gebruikt. Probeer maar eens meer lijntjes in te zetten, ik weet
zo niet wat 12Move ondersteund maar 3 à 4 moet toch zeker lukken....

Groet,

Remy

KLopt, maar hij download de nieuwsgroepen via Eweka, het enige wat hij dan met 12move 'heeft' hoeveel hij daar max kan downloaden, en dat kan hij checken via het testbestandje.

Overigens, je mag van eweka 8 connections hebben (de draadjes/lijntjes).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan