Downloadsnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Hallo, sinds gister is opeens me downloadsnelheid erg laag ( 13 of15 kbs) ik weet hoe het zit met seeders en leechers, maar hij hoort minimaal 130 kbs te gaan. Ik gebruik utorrent, ik heb al paar keer geprobeerd opnieuw te installeren maar hij blijft laag. Me poorten staan als altijd gewoon open.
Wie weet hoe dit komt?

Mvg

Als je niet genoeg seeders hebt houd het op helaas....kan je dat niet zien dan op de desbetreffende site of in Utorrent?

ja ik weet hoe het zit met seeders en leechers er zijn 9 delers 1 ontvanger bijvoorbeeld op 1 torrent, en dan gaat die nog 13kbs

mvg

Tja, je bent toch afhankelijk van de snelheid van de seeders.
Heb je er wel eens aan gedacht om met nieuwsgroepen te gaan werken?

Altijd superhoge snelheid ( bij mij zo'n 1500 KB) en nooit maar dan ook nooit rommel en altijd de laatste films, software en muziek.

Ga hier eens kijken:

http://www.binaries4all.nl/

Ik gebruik zelf het programma Grabit voor .nzb downloads van nieuwsgroepen. Deze zet ze kant en klaar voor je op je schijf uitgepakt en gerepareerd en al.

kan je dan wel van piratebay en private trackers blijven downloaden

mvg

Nee joh, dat werkt heel anders en veeeeeeeeel beter.
Kan je niet vergelijken. Kijk maar eens op die site.
Als je snelheid en geen rommel wil ga je dat doen.

Sorry dat ik het zeg maar torrents is zo amateuristisch....

Laatst bewerkt:
owkj, maar ik wil tog liever van private nederlandse trackers blijven downloaden, altijd
zonder virussen daar.

mvg

Nieuwsgroepen ook en ik lach me rot om 130 KB daar ik het met 1500 KB binnenhaal net zoals iedereen die het gebruikt. Ik ben niet afhankelijk van een ander met nieuwsgroepen.

ik ben niet echt een film downloader maar software downloader en software is nooit zo groot en met piratebay haal ik hem meestal binne 5 minute binne

films daarintege 8 uurtjes, maarja ik heb pas 3 films gedownload
gister nog alibi

mvg

Okay, dat kan ik me voorstellen.
Ik haal een film binnen in ongeveer 56 minuten.
Stel dat jij dat ook kon dan ga je vanzelf meer downloaden. En nog een punt, torrents zijn illegaal daar je deelt maar bij nieuwsgroepen deel je niet en download je alleen en dat is ( nu nog wel) legaal.

haha daarom, ik deel bijna nooit, alleen bij private trackers moet dat. Maarja een bestandje van een paar mb is zo gedeeld:P

He trouwens ik had toenstraks een leuke prog gedownload, die zet een foto om in teksten:P ik weet niet of je interesse hebt (is niet illegaal, gewoon freeware programma, geen serial of registration)

mvg

voorbeeld

ascgen3.gif

Oh, ik kan altijd even kijken. Lijkt me wel grappig.
Ik mail je binnenkort wel even. ga nou liggen want ik zit al te lang dan dat goed voor me is en dan worden de dokters boos :rolleyes:

haha is cool man, ik zit ook ondertusse de spannede wedstrijd te kijken tusse nadal en federer:P

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan