Dpms logmein

Status
Niet open voor verdere reacties.

kowboy007haps1

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
Hallo,

Ik had vandaag logmein (programma om pc op afstand te besturen) geïnstalleerd op mijn laptop.
Het programma heeft de mogelijkheid om je beeldscherm uit te zetten. Zodat niemand mee kan kijken. Hiervoor wil het wel iets installeren met dpms. Dit had ik gedaan en het werkt. Alleen na dat gedaan te hebben kan ik mijn helderheid niet meer aanpassen. Niet met de Fn knop en ook niet met de in welk menu ook.
Ik heb systeemherstel gedaan naar voor de installatie voor logmein. Dit werkte, ik kon helderheid weer aanpassen, dus na mijn inziens ligt het probleem bij logmein.
Nu heb ik op een andere computer ook eens logmein geïnstalleerd en precies hetzelfde probleem met het niet kunnen aanpassen van de helderheid, echter wist ik toen nog niet dat logmein de oorzaak was. Doordat het lang geleden is kan/heeft een systeem herstel geen zin meer. Hoe kan ik op me andere laptop de helderheid weer aanpasbaar maken??
En is het mogelijk om logmein met dpms te laten werken maar ook dat de helderheid aanpasbaar blijft?

Met vriendelijke groet,
Cowboy

PS: ik weet niet zeker of dit het goede forum is voor me probleem maar beeldscherm heeft met videokaart te maken en het lijkt me softwarematig probleem

Laatst bewerkt:
De meest voor de hand liggende optie is het upgraden van de video drivers. Die vind je op de site van de videochip bakker.

Werkt niet.
Standaard heeft mijn laptop een Generic PnP Monitor maar na het stuurprogramma van Logmein is mijn beeldscherm ineens Algemene PnP Monitor (DMPS).
Ik kan geen stuurprogramma vinden voor Generic PnP Monitor die DMPS ondersteund. Hoe los is dit op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan