Dr.Dre Studio Hulp nodig aankoop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

piratesfbi

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
beste leden,

ik wil graag een dr.dre studio kopen en ik heb wat hulp nodig er bij:

Kan het op me iphone of op andere muziek/mp3 spelers? (iphone kan wel weet ik maar die heeft problemen met het afspelen van geluid met oortjes zal dan wel aan iphone liggen kan ik de dr.dre dan ook gebruiken voor mp3 speler ofzo? of ipod shuffle die ik dan ook wel wil nemen als die op iphone/mp3 niet doet)
ik wou hem hier kopen:http://www.vergelijk.nl/hoofdtelefoon/monster/beats_by_dr_dre_studio_wit/
zou dit wel eens betrouwbare site zijn? en hopelijk is die niet nep.
zijn er nog wat dingen die niet kloppen of iets wilt aan vullen zeg het ff dan :)

kon geen bijpassende Categorie vinden verplaats dan ff in de goeie Categorie moderators/oprichter.

Laatst bewerkt:
Bij deze verplaatst naar de juiste sectie.

ik heb de solo hd en ik ben erg teleurgesteld..
links kraakt en moest 1 maand bij de "geweldige" dre reperatie die het niet voor elkaar kregen. ik mocht een nieuwe uitzoeken van de mediamarkt maar later kraakte de linkerkant weer...
verder is de bas wel mooi maar echt niet spectaculair en de draadjes slijten snel.
kortom ik vind beats overpriced en slecht. het enige voordeel is dat het goed werkte op mijn iphone.. kwa pc heb je er helemaal niks aan. (mic doet het niet etc)
zelf raad ik turtle beach aan

De 2 hierboven hebben gelijk denk ik, want zelf heb ik ze niet. Maar als je deze wilt kopen kun je dat beter op de officiele site kopen als je geen nepperts wilt. En als je denkt ja zo duur, het is niet anders. Anders raad ik je ook turtlebeach of astro aan. Headsets met goede kwaliteit is toch altijd beter.

ik denk dat je beter kunt kiezen voor een ander merk, want de http://www.sony.nl/product/hps-in-ear-performance/xba-nc85 geeft veel beter geluid.

Uhu, 450 euro. Jup... maar goed misschien is iemand anders zo ek op oordopjes van zon prijs te kopen maar goed. Is gewoon mijn mening ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
@Kyran

Graag de knop aanpassen om je bericht aan te passen ipv een nw bericht te plaatsen ter aanvulling.

bedankt voor alle reacties,zou ik die dr.dre ook kunnen gebruiken op andere muziek spelers zoals mp3 of van die andere muziekspelers,op internet saat alleen voor iphone en blackberry of dat zo is weet ik echt niet.

Je kunt de Dr. Dre beats ook gewoon met mp3 spelers gebruiken enz Doordat er een 3.3mm Jack aansluiting opzit kun je hem dus ook voor je pc enz gebruiken kortom; overal waar een mini jack aansluiting opzit (3.5mm) kan je de hoofdtelefoon voor gebruiken

Ook ik vindt de beats studio overpriced en ik denk dat je veel beter voor een ander merk kunt gaan. De bassen zijn wel mooi maar zoals eerder gezegd kraken de speakers best wel snel..

Succes met de aankoop! :D

oke bedankt,ik leeste op internet ja op pc en mp3 en andere muziek spelers hoor je de bass niet en dat soort dingen,dus twijfelde ik.

Dat valt mee denk ik , het lijlt me wel vreemd dat de bassen dan ineens weg zijn. De equalizer van je pc kan natuurlijk wel anders is ingesteld en dat daarom de bassen minderhoorbaar zijn

als beats owner kan ik zeggen dat ze het beste werken op mijn iphone 5 maar verder is de kwaliteit van de bouw kwalitatief uitermate teleurstellend

Ik beschik zelf over de Beats by Dre Tour:

http://www.beatsbydre.com/earphones/beats-tour/beats-beatstour,default,pd.html

En ben er zeer tevreden over.

+ Klein formaat, neemt weining ruimte inbeslag.
+ Zeer goede muziek en bas kwaliteit.
+ Draadje kreukelt niet.
+ Perfecte isolatie.
+ Bij normaal gebruik, beschadigt het amper tot niet.
+ Hoesje krijg je er bij, en een tal oordop setjes.

Ik heb in Oktober me Beats Tour een jaar en heb er echt niets op aan te merken.

(Ik gebruik me Beats op een iPod Classic 160 GB trouwens)

Laatst bewerkt:
Alle (terechte) kwaliteits adviezen ten spijt.
Een Dre koop je omdat ie "vet" is. :cool:

Als je van muziek houd (zoals het bedoeld is) kies je met je oren. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan