draadloos beveiligings sleutel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

robberto1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2014
Mijn probleem waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen:

Was mijn oude pc aan het herstellen waarbij ik vervolgens het wachtwoord invoerde wat 100% zeker juist is (nog getest op een oude laptop).
Maar de pc gaf aan dat het wachtwoord onjuist is, heb nog het oude wachtwoord gebruikt wat mee geleverd wordt maar dit werkte ook niet.
Hopelijk hebben jullie hier een oplossing voor.

Vriendelijke groet,
Robbert

Hoi en welkom op Helpmij.nl

Verbind je pc eens middels een kabel aan je router en log dan eens niet-draadloos in op je router.
Lukt dat wel?

Hoi en welkom op Helpmij.nl

Verbind je pc eens middels een kabel aan je router en log dan eens niet-draadloos in op je router.
Lukt dat wel?

Yes dit lukt wel. Het draadloos ding wat aangesloten op de pc is trouwens een halve golfbal met een stick erin (lijkt erop)

Laatst bewerkt:
Jammer dat je niet vermeld hebt welk besturingssysteem je opnieuw hebt geïnstalleerd. Is dat XP, dan moet je SP2 of SP3 eerst installeren voordat je verbinding kunt maken met WPA/WPA2 versleutelde netwerkverbindingen.

Zonder je individueel/persoonlijk aan te vallen moet ik toch vermelden dat het 'gezond' is je te verplaatsen in de helpers bij het opstellen van vragen op het forum. Per slot kunnen we niet over je schouders meekijken wat je hebt gedaan etc.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan