Ik heb sinds kort een laptop en ook draadloze verbinding sinds kort. Het internet en alles werkt perfect alleen lijkt het of het met bepaald microsoft applicaties botst. Ik kan niet inloggen bij MSN, ik krijg fouten variërend van 0x81000301 tot 0x81000365. Ik weet bijna 100% zeker dat het aan de ingebouwde wireless kaart ligt in mijn laptop. Want met de gewone utp kabel doet hij het wel. Het zit hem in de draadloosheid.
Het is dus alleen met MSN, Windows Update en Hotmail. Verder kan ik gewoon op internet.
Verder weetjes, ik heb norton internet protectie 2004 (al een keer uitgezet om te checken of het daar aan lag, maar ja dan zou het met utp kabel ook niet moeten lukken)
De router is van Sitecom en wel het type wl-025.
Verder zit ik met de handen in het haar. Vanmiddag deed hij het toen ik een nieuwe driver geïnstalleerd had maar nu heb ik weer hetzelfde gelazer....
Heeft iemand DE oplossing...?
Alvast bedankt,
Ricardo
Het is dus alleen met MSN, Windows Update en Hotmail. Verder kan ik gewoon op internet.
Verder weetjes, ik heb norton internet protectie 2004 (al een keer uitgezet om te checken of het daar aan lag, maar ja dan zou het met utp kabel ook niet moeten lukken)
De router is van Sitecom en wel het type wl-025.
Verder zit ik met de handen in het haar. Vanmiddag deed hij het toen ik een nieuwe driver geïnstalleerd had maar nu heb ik weer hetzelfde gelazer....
Heeft iemand DE oplossing...?
Alvast bedankt,
Ricardo