Draadloos internet adapter verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hallo,

Opeens is mijn draadloos internet adapter verdwenen op mijn desktop
Het is niet zo dat de draadloze internet verbinding eruit ligt, want via mijn laptop kom ik er wel gewoon op.

Via netwerkverbindingen kon ik mijn wireless internet in en uitschakelen (wirelesslankaart), nu is deze (icoon) verdwenen. Het betreft hier een interne wireless internet adapter.

Wie weet raad,

Systeemherstel werkt niet en er zijn geen software matige wijzigingen geweest.
M.a.w. hij heeft het altijd gedaan, maar nu is hij ook niet meer terug te vinden via apparaatbeheer.

Laatst bewerkt:
Haal je internet adapter er eens uit en stop hem er weer eens in..
is het icoontje terug?

internet kaart :rolleyes: evengoed is dit eentje op het moederbord (zoals laatste aldi medion)

back ontopic: welk merk is het? download anders even de nieuwste drivers ervoor.

internet kaart :rolleyes: evengoed is dit eentje op het moederbord (zoals laatste aldi medion)

back ontopic: welk merk is het? download anders even de nieuwste drivers ervoor.

RT2500 USB Wireless LAN Card. Dit kwam ik te weten via Belarc advisor. Echter na de installatie van de drivers via Medion.nl heb ik nu een icoon dat ik nooit eerder had. Hij geeft ook aan dat de draadloos lancard niet bestaat. Sowieso vind ik de USB vermelding vreemd die Belarc aangeeft. De card is namelijk intern.

Heb er nu even tijdelijk een Wireless N 300 usb adapter inzitten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan