draadloos internet bij windows8

Status
Niet open voor verdere reacties.

s72fan

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2012
hoi,
na het teruggaan naar het beginpunt van windows 8 , geraak ik niet meer aan mijn draadloos internet
ik heb een b-box 2 van belgacom , en een acer aspire v3-771g
zolang de ethernetkabel in zit , heb ik verbinding , van zodra ik uittrek , valt die weg
normaal moet ik dan die oplopende streepjes als icoon krijgen , maar die komen niet
heb dan steeds een computerschermpje met stekker ernaast als icoon (met rood kruisje door)
heb b-box al -tig terug geinstalleerd , maar verder dan hierboven beschreven geraak ik niet

iemand een idee?

dank bij voorbaat

raymond

Rechtermuisknop op het computertje met stekkertje. Netwerkcentrum openen. Adapterinstellingen wijzigen. Kijk of Wi-Fi niet uitgeschakeld staat klik met rechtermuisknop erop en dan inschakelen als hij is uitgeschakeld.

@s72fan,

Schakel in netwerkbeheer de ethernetkaart uit en kijk of de draadloze netwerkkaart ingeschakeld staat. Klik hierna in het venster rechts onderin op de draadloze verbinding (trapje), daar zou de verbinding weergegeven moeten worden en hoe de verbinding is opgebouwd. Eventueel kun je daar opnieuw een verbinding maken.

werkt ng niet

bedankt voor de beide adviezen
beide geprobeerd , maar geen van beide helpt
ethernetkaart is ingegeschakeld , maar heb onderaan nog geen trapje , maar nog steeds tv met stekkertje
bij adapterinstellingen vind ik geen wifi vermeld
lijkt niet simpel te zijn

gr
raymond

opgelost

probleem opgelost
heb nieuwste driver van de wifi_LAN gedownload , en direct draadloos
toch bedankt voor het meedenken
thnx
raymond

Status
Niet open voor verdere reacties.