In oktober 2011 heb ik van Ziggo een draadloos Cisco model type EPC 3925 ontvangen, echter het draadloos internet valt steeds weg. Bij de helpdesk van Ziggo vertelde men mij dat het probeem niet bij Ziggo lag maar tussen de laptop en het modem. Maar laat Ziggo nou ook dat modem geleverd hebben. Zij ontkennen echter dat het probleem in het modem zit. Maar wat wel opmerkelijk is, is zodra ik mijn laptop op een ander draadloos netwerk aanmeld, dit zonder problemen en zonder uitval functioneerd. Toen heb ik in het configuratiemenu van het Cisco router de kanaalkeuze handmatig op kanaal 6 gezet. Het probleem is echter nog steeds niet opgelost want na verloop van tijd valt de verbinding alsnog weg.
Herkent iemand dit probleem en/of weet iemand de oplossing?
Bij voorbaat dank
Gr. Mark
Herkent iemand dit probleem en/of weet iemand de oplossing?
Bij voorbaat dank
Gr. Mark
Laatst bewerkt: