Draadloos internet doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjaakie17

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
hoi, ik heb onlangs een router gekocht en toen geinstalleerd. deze wilde ik testen, maar ik krijg geen internet. ik heb alles geprobeerd en alles doorgezocht waar het aan lag, maar ik kom er niet uit. als ik een ip adres invoer, staat er: verbonden, maar ik krijg nog steeds geen internet.

kan iemand me helpen met deze probleem.

Heej

Het kan kloppen dat hij aangeeft dat hij verbonden is, want hij is dan verbonden met het lokale netwerk.
kun je misschien wat meer informatie geven over hoe je het hebt aangesloten, welke router je hebt, misschien provider...

ik heb Tele2 internet en de modem is een Vood422.
me router is een Wl-183 Wireless Network 300N (van sitecom)
Ik heb de PC-internet kabel in de router gezet en die van de modem ook. Alle lampjes die branden ook gewoon.
ik heb daarna ook een usb-adapter (Wl-182 300N sitecom) geinstalleerd en die geeft aan dat er verbindiing is. signaalsterkte is goed.
ik heb ook wat dingen onderzocht en doorgekeken van hoe ik de instellingen juist kan instellen, want je kan niet zomaar iets intypen. ook heb ik het over de ip-adres. ik weet niet welk ip-adres het juiste is, ik heb zoveel ip-adressen ingevuld, maar hij doet het nog steeds niet. Als ik automatisch verwijzen doe, dan staat er: Beperkte of geen internetverbindingsmogelijkheden.

hopelijk kan iemand er iets mee.
alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan