draadloos internet doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiebelageveen

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2009
hallo,
wij hebben net opnieuw windows xp geinstaleert maar het internet doet het niet wij hebben de driver van de wireless adapter al geinstaleerd maar nu doet hij het nog steeds niet iemand een oplossing ?..

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb je de juiste instellingen gebruikt om verbinding te maken, dat wil dus zeggen juiste netwerknaam, juiste wachtwoord, juiste beveiliging gekozen (WEP of WPA of WPA2).

Of kun je helemaal geen netwerk vinden?

Modag

PS: Welkom op helpmij.

..

ik zal het even uitleggen.
ik benenden gewoon internet boven heb ik nieuw windows xp erop
ik doe boven dat stickj. dr in.
dan geeft hij aan datk iets moet instaleren.
ik stop cd in het station.
daarna doe ik automatisch en dan verdergaan..
dan instaleert hij iets en vervolgens kan ik niks meer ( het goede icoontje komt niet eens onderin.)
ik weet zeker dat ik de goede cd heb gebruikt.
en mn router en mn stickje zijn van het zelfde merk ( sweex )

Hoi,

Je zou even in apparaatbeheer kunnen kijken of daar je draadloos netwerk-stick wel goed is geïnstalleerd, als er nog een onbekend apparaat in het lijstje staat of als er een uitroepteken bij staat dan is de stuurprogramma niet (goed) geïnstalleerd en dan zou ik als ik jouw was het stuurprogramma (opnieuw) installeren door het volgende te doen:

1. Klik met de rechtermuisknop op het apparaat;
  2. Selecteer "stuurprogramma installeren";
  3. Er komt dan een wizard tevoorschijn, klik dan op volgende totdat er de vraag komt hoe je het stuurprogramma wilt installeren;
  4. Geef dan in het vak "Ook in deze locatie zoeken" de locatie op van de stuurprogramma, volgens mij is dit door de installatieprogramma van de cd op de harde schijf gezet, waarschijnlijk staat deze onder C:\Program Files\Sweex;
  5. Klik dan op volgende en laat hem zoeken, als het goed is moet hij de stuurprogramma nu vinden en installeren. Zo niet dan zou je in de scherm waar je de locatie opgaf de andere optie selecteren, namelijk "niet zoeken, ik bepaal zelf welk stuurprogramma ik installeer" en daar selecteer je het type apparaat als er om gevraagd wordt en daarna geef je de locatie van de driver op (waarschijnlijk C:\Program Files\Sweex).

Succes! Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Mocht je nog vragen hebben dan lees ik het wel.

Modag

..

hallo hij doet het nog niet er staat een icoontje met 2 pc's onderin.
dan doe ik rechtermuis knop dan beschikbare netwerken weergeven
en in dat beeldje kan ik nergens op klikken.
( kan ik printscreens hierop zetten. zoja hoe ? )

Toevoegenschermafdruk

Schermafdruk bijvoegen :

van Volledig scherm : [PrtScn] knop; van alleen het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie
Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen
Uploaden via de Paperclip knop bij aanmaak van een bericht. Daar Bladeren kiezen, bestand opzoeken, dan Uploaden knop, dan Sluit venster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan