draadloos internet doet opeens niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

M@rtin

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2000
Hallo,
vandaag met een smartphone de samsung wave met wifi gebruik gemaakt van mijn draadloos internet.
sindsdien (denk ik) heb ik met mijn laptop geen verbinding meer een groot rood kruis dus.
wanneer ik in netwerkcentrum kijk staat er de volgende melding: De instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk.
er is niets veranderd en heb de sleutel heel zeker goed in gevoerd.
ik dacht ach even een systeemherstel maar helaas deze stond dus helaas uitgeschakeld en was er dus niets om naar terug te gaan.
asus laptop met vista home

b.v.d Martin

Laatst bewerkt:
Kan dit dan niet meer. Dat zou dan wel jammer zijn.

Eronder staat de optie "Een ander herstelpunt selecteren". Selecteer deze optie als je een ander punt wilt gebruiken om te herstellen. Als je deze optie selecteert en op volgende klikt komt er een lijst tevoorschijn met een overzicht van de gemaakte herstelpunten. In dit geval even verder met het aanbevolen herstelpunt.

ik ben bang dat ik echt een probleem heb, herstelfunctie stond al die tijd uitgeschakeld.

Kun je dit dan voor elkaar krijgen. Wat heb je xp, vista, windows 7, bedraad of router. merk laptop enz enz.

Ga naar de windows knop links vanonder in je werkbalk en kies voor netwerkcentrum. Daar zie je links staan netwerkverbindingen beheren. Klik in dat venster dat je dan krijgt rechts op dat icoontje van je draadloze netwerkkaart. Kies voor eigenschappen en kies dan van boven voor draadloze netwerken. Dat netwerk dat daar in staat selecteren en verwijderen. Sluit het venster. Nu ga je van onder in de system tray de melding krijgen dat er draadloze netwerken gevonden zijn en dan kan je daar de juiste gegevens invullen/selecteren.

mijn excuus helemaal vergeten dit af te handelen.
de oorzaak zat bij UPC, volgens een medewerker zat ik op een zeer druk bezet deel.
ik begrijp het ook niet helemaal maar alles werkt weer na mijn kontakt met UPC.

Martin dat is oke, bedankt voor de terugkoppeling.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan