Draadloos Internet en Mobiele telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paver

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2010
Hallo,

Bij een vriendin van mij thuis hebben ze het volgende probleem.

2 weken geleden is er een wachtwoord op het draadloos gezet. Maar 1 week later kreeg die vriendin een nieuwe telefoon. Daartussen in is het probleem opgetreden dat nu steeds het internet uit valt. Het valt alleen op het draadloos weg en niet op een vaste computer met ethernet kabel. Alleen het vreemde is als die vriendin haar wifi aan heeft staan thuis dan doet internet het maar als die of uit staat of weg gaat dan valt het internet op de hoofdlaptop(ook draadloos) uit. Ongeveer rond die nieuwe telefoon(het betreft een Samsung Galaxy S) De draadloze router die ze hebben is een Sitecom WL-173 en internet Provider is Telfort.

Wat zou hier het probleem kunnen zijn? zou een kanaal veranderen een optie zijn?
We hebben al (hun systeembeheerder en ik) vaste ip adressen aangesteld die ver uit elkaar liggen en dus geen conclicht kunnen maken. De router en moden gereset en de laptops de dns schoon gemaakt. Iemand die ons kan helpen?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ik heb je tweede bericht verwijderd. Het is niet toegestaan binnen een dag je topic omhoog te kicken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan