Priscillaaaa
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 okt 2009
Allereerst even de gebruikelijke gegevens:
Ik heb een ADSLaansluiting.
Het besturingsysteem is Vista.
Jep, ik gebruik firewall. Ik weet niet welk verschil er is?
Ik heb een router van Linksys,
Wireless-G Broadband Router. (moeten jullie nog meer weten?)
Ik heb altijd internet van KPN gehad. Alleen dit was nooit draadloos. Ik heb draadloos internet aangevraagd. Ik kreeg een router thuisgestuurd, die ik hier boven heb benoemd. Er zat een cd-rom bij en ik heb alles netjes uitgevoerd zoals op de cd-rom stond.
Nu krijg ik helemaal aan het einde een foutmelding te zien:
Eerst kreeg ik een foutmelding van verkeerde instellingen van de firewall.
daarna iets met standaardgebruikersnaam en standaardwachtwoord.
nu vraag ik me ten eerste af? Waar kan ik deze standaardwachtwoord en gebruikersnaam vinden? Ook vraag ik me af, moet ik mijn oude modem altijd behouden? Kan ik niet alleen met een router werken? Ennn.. die instellingen van firewall? Ik heb firewall tijdelijk uitgezet, maar als ik die dan weer aanzet na de installatie, vind ie de verbinding dan nog wel?
Alvast bedankt!
Liefs .
Ik heb een ADSLaansluiting.
Het besturingsysteem is Vista.
Jep, ik gebruik firewall. Ik weet niet welk verschil er is?
Ik heb een router van Linksys,
Wireless-G Broadband Router. (moeten jullie nog meer weten?)
Ik heb altijd internet van KPN gehad. Alleen dit was nooit draadloos. Ik heb draadloos internet aangevraagd. Ik kreeg een router thuisgestuurd, die ik hier boven heb benoemd. Er zat een cd-rom bij en ik heb alles netjes uitgevoerd zoals op de cd-rom stond.
Nu krijg ik helemaal aan het einde een foutmelding te zien:
Eerst kreeg ik een foutmelding van verkeerde instellingen van de firewall.
daarna iets met standaardgebruikersnaam en standaardwachtwoord.
nu vraag ik me ten eerste af? Waar kan ik deze standaardwachtwoord en gebruikersnaam vinden? Ook vraag ik me af, moet ik mijn oude modem altijd behouden? Kan ik niet alleen met een router werken? Ennn.. die instellingen van firewall? Ik heb firewall tijdelijk uitgezet, maar als ik die dan weer aanzet na de installatie, vind ie de verbinding dan nog wel?
Alvast bedankt!
Liefs .