draadloos internet kpn {laptop}

Status
Niet open voor verdere reacties.

spreadthehate

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
goedenmiddag alle :) heb pas draadloos internet voor op mijn laptop aangeschaft van kpn
het probleem is nu het werkt goed voor een half uurtje en dan klapt ie er gewoon uit.en het is iedere keer rond de tijd van een half uur ongeveer.ben ik net lekker aan het pokeren winnen boem weg verbinding:( iemand een idee :thumb:

mvg michael

KPN al gebeld om te vragen of zei een oplossing hadden?.

Heb je instellingen lopen veranderen in je router?, kan best wezen dat ie staat ingesteld om om de 30 minuten zijn DHCP te vernieuwen.

Dan ligt de modem er een aantal secondes uit, om daarna weer verbinding te maken met KPN.

nee kpn nog niet gebeld.maar klinkt goed wat je zei hoe kan ik bij de router instellingen komen.hij vliegt er gewoon uit en dan moet ik hem opnieuw verbinden en dan doet ie het weer even:thumb:

Router instellingen, als het goed is staat er op de Expiria Box onderop de login gegevens voor je router.

Evt, kan je ook wel achter het IP adres komen van je router, namelijk in CMD (start > uitvoeren > cmd > ipconfig).
Je standaard-gateway is de login naar je router, het ip adres.
Gebruikersnaam en wachtwoord, zal je vast in een brief hebben staan of onderop de Modem/Router van KPN.

Spit die even uit, als je daar niks geks tegen komt zou ik toch even contact opnemen met KPN, die kunnen je modem namelijk ook wel uitlezen om zo te zien waar die restart/disconnect of whatever vandaan komt.

Succes

ahhh heb het al gevonden maar nog steeds problemen :( ben pas vandaag ermee aan de slag gegaan.gewoon netjes geinstaleerd volgens het boekje.dus morgen maar even naar de winkel want iets klopt er gewoon niet :confused:.in ieder geval bedankt voor de tip om de router instellingen na te kijken :thumb: fijne zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan