Draadloos internet laptop werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

djsamson

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
Sinds gister werkt mijn draadloos internet niet meer van mijn laptop.
Het ligt niet aan het internet want bij mijn zus werkt het nog wel allemaal. Ik heb geprobeerd om op onbeveiligd, en beveiligd draadloos internet te komen. Dan staat er na een tijdje. Je bent verbonden met....
En dan ga je naar internet en dan staat er: Webpagina kan niet worden weergeven. Het lijkt of u verbinding heeft maar probeer opnieuw verbinding te maken.
Ik maak verbinding met de Intel Pro/wireless.

Weet iemand hoe dit komt ?
Ik heb al bij internetopties gekeken en dan bij Lan instellingen. En daar staan geen vinkjes.

Alvast bedankt

krijg je een IP adres?

Start --> Uitvoeren --> CMD --> enter
ipconfig --> enter

krijg je een IP adres?

Start --> Uitvoeren --> CMD --> enter
ipconfig --> enter

Ik krijg wel een IP en alles er staat ook dat ik verbonden ben. Maar als ik naar internet ga dan staat er: Webpagina kan niet worden weergeven omdat ik geen verbinding heb zegt ie maar dat heb ik wel..
Nu heb ik wel weer even internet maar straks doet ie het niet meer waarschijnlijk. Soms doet ie het heel even. Dat is sinds gister want hij deed het altijd.

Uhm, ik zou preventief eens de router uit het stopcontact halen. (spanning er afhalen)
En zien of dit helpt. Het is zeker geen erg. Vraag eerst je lieve zus of ze niks aan het downloaden is natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan