Ik had even een vraagje, ik heb gisteren Windows XP opnieuw geinstalleerd op mijn laptop met bijbehorende drivers en alles werkt. Alleen het draadloos internet wil geen verbinding maken. Ik heb de afgelopen jaren op dezelfde laptop altijd zonder problemen draadloos internet gehad maar nu doet hij niets.
Ik zie rechtsonder wel het icoontje van het draadloos internet.
Verder als ik bij verbindingen kijk zie ik ook mijn eigen Modem erbij staan. Wanneer ik echter erop klik, het wachtwoord invul en op verbinden klik zoekt hij heel lang maar doet hij uiteindelijk niets. Ik krijg erna een melding van: Geen of hele zwakke verbinding. Als ik op details weergegeven klik staat er: Er bestaat eventueel geen verbinding met het Internet of enige Netwerkressourcen, het probleem is opgetreden, terwijl het netwerk van deze computer geen Netwerkadres toegewezen had.
Het rare is dat bij Status van het draadloos netwerk dit staat:
-Status: Geen of beperkte verbinding
-Signaalsterkte: Uitstekend
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Ik zie rechtsonder wel het icoontje van het draadloos internet.
Verder als ik bij verbindingen kijk zie ik ook mijn eigen Modem erbij staan. Wanneer ik echter erop klik, het wachtwoord invul en op verbinden klik zoekt hij heel lang maar doet hij uiteindelijk niets. Ik krijg erna een melding van: Geen of hele zwakke verbinding. Als ik op details weergegeven klik staat er: Er bestaat eventueel geen verbinding met het Internet of enige Netwerkressourcen, het probleem is opgetreden, terwijl het netwerk van deze computer geen Netwerkadres toegewezen had.
Het rare is dat bij Status van het draadloos netwerk dit staat:
-Status: Geen of beperkte verbinding
-Signaalsterkte: Uitstekend
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?