Draadloos Internet laten installeren - Werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

KaiKeo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Ik heb draadloos Internet laten installeren door een monteur (Internetplusbellen).

Ik heb een gloednieuwe Acer laptop met Windows Vista als besturingsysteem. Het Internet deed het aanvankelijk, maar momenteel krijg ik het niet meer aan de praat.

De laptop detecteert een sterk signaal van het geinstalleerde netwerk, maar verbinden kan niet.

Wie heeft een idee? Kpn zegt niet te kunnen helpen, omdat Vista niet zou worden ondersteund.

Je vergeet een kleinigheid: WAT heb jij gedaan zodat het opeens niet meer werkt? WAARAAN heb je geklungeld?

Na controle door de monteur en het eerste gebruik heb ik niet meer gedaan dan de laptop uitzetten. Nadat ik 'm weer had aangezet, kon de laptop opeens geen verbinding maken met het draadloze netwerk. Ik heb toen van alles bekeken en uiteindelijk een nieuw profiel aangemaakt dat bij voorkeur met mijn netwerk verbindt (er 'zweven' er namelijk meer rond in de buurt). Vervolgens werkte alles prima. De dag erna, opnieuw de laptop aangezet, maar toen kreeg ik eenvoudigweg geen verbinding meer voor elkaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan