draadloos internet met Win98 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurach

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik heb twee pc's aangesloten op een Linksys-modem/router; de één via een kabel de ander draadloos; beide systemen draaien op XP; alles draait prima. Nu wil ik nog een andere pc aansluiten op het Internet (draadloos) en heb hiervoor alles ingericht op de pc. De verbinding is er maar geen Internet op die pc. Wellicht dat de keuze "infrastructure mode" of "adhoc" een van de oorzaken is? Moet er wat verandert worden op de "Linksys-modem/router"? De provider is Versatel (voorheen Zonnet) Wie helpt me het Internet op?

Hoe heb je de setup bij deze computer gedaan ? Met netwerkkabel aangesloten op de Linksys ?

Win98SE en Internet

De pc waarop Internet is aangesloten gaat via Wireless PCI Card ook van Linksys en is automatich opgepikt door de Win 98 SE.
Setup van de pc?

Maurach

Re: Win98SE en Internet

Geplaatst door maurach
De pc waarop Internet is aangesloten gaat via Wireless PCI Card ook van Linksys en is automatich opgepikt door de Win 98 SE.
Setup van de pc?

Maurach

Setup bedoel ik mee het aansluiten aan de Linksys met de netwerkkabel en de benodigde stappen doorlopen.

Merci

En plots had ik verbinding met Inetrnet! Hoe dat allemaal in orde is gekomen? Ik weet het niet meer. Blijf er maar verder met vanaf. Het draait. Enne Upsidaisy....bedankt voor je meedenken!!

Denk nog wel even na over een stukje beveiliging !
Het is tenslotte wel draadloos.

Succes er mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan