Draadloos internet of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Hey

ik ga (dus) een nieuwe pc halen, maar deze komt boven te staan, terwijl de router beneden staat. Om dan een kabel aan te gaan leggen is ook weer zoiets. Nou zat ik dus te denken aan draadloos internet. We hebben al een draadloos netwerk 'hangen' (voor een laptop), dus dat is niet het probleem. Ik zat dan te denken aan de kwaliteit. Is de kwaliteit van draadloos internet heel erg verschillend van 'vast' internet? Is dat merkbaar?

(het internet wordt vooral gebruikt voor downloaden, browsen en games)

Alvast bedankt..

Ik heb hier geen enkel probleem met draadloos internet.
Bovendien is de snelheid van je draadloos internet sowieso sneller dan je downloadsnelheid. Dus op dat vlak ga je de verschillen niet zien. naast de snelheid zijn ook de storingen absoluut niet merkbaar aangezien 99% van de programma's die van internet gebruik maken deze kunnen 'verdragen'.
In zeldzame gevallen zou het kunnen dat een programma omwille van veiligheidsredenen deze storingen niet toelaat. Maar dat is echt zelden. Wat betreft kwaliteit ed moet je je geen zorgen maken voor je draadloos surfen.

ok... en hoe kan ik dat het beste ontvangen dan zeg maar... ik lees iets over een netwerk via usb of een pci netwerkkaart die je dan inbouwt.. zit hier nog verschil tussen qua kwaliteit..?

Zelf heb ik een pcikaart geloof ik en nooit problemen. Mijn pa heeft wel draadloos internet via usb en hij had vroeger ontvangstproblemen, maar weet niet of dat daaraan lag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan