Henry1st
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Ik heb vandaag een notebookje binnengekregen dat ik graag draadloos op het internet wil aansluiten. Mijn probleem ligt bij de router: een Speedtouch 716 v5 WL. Ik kan wel in het modem komen en een draadloos toegangspunt configureren. Maar dan, zodra ik op toepassen klik, ben ik de Netwerknaam (SSID) die ik heb toegevoegd aan het modem weer kwijt. Alle andere instellingen blijven wel bewaard in het modem. Kijk ik in de draadloze verbindingen van het notebook dan komt er een lijst met gevonden verbindingen te voorschijn, maar uiteraard zie ik mijn gemaakte verbinding er niet bij. Hoe configureer ik mijn modem zodanig, dat ik het modem een naam kan laten onthouden die ik dan kan vinden in mijn draadloze verbindingen? Het modem is twee jaar geleden uitgeleverd door Speedlinq. Aangezien Speedlinq niet meer bestaat (overgenomen door Telfort - die mij met dit modem niet verder kan helpen, omdat het niet van hun is), kan ik daar niet aankloppen voor support. Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen? Alvast dank!!