Draadloos internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

banjer22

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
hallo :)

ik heb vandaag me laptop opnieuw geinstaleert want hij deed moelijk heb XP der eindenlijk op en nu hebben we een probleem ik heb de HP pavilion dv9000 en ik heb HP wireless asisstent er op gezet maar hij zegt dat hij gedeactiveerd is en hij zegt dat ik hem moet activeren maar ik krijg hem maar niet aan de praat

er staat netwerk controller met een uitroep teken me vader & ik hebben egt aklles geprobeerd dus ik bedacht me op maar een topic te openen

info:

laptop: HP Pavilion dv9000
besturingssysteem: windows XP home edition SP2

meer info nodig vraag maar

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
probleem opgelost zat een beetje te google en toen wkam ik op de site van intel en toen downloaden ik de wireless adapter en toen deed hij het :)!!!
dankjulloie wel voor al jullie hulp !
Klik hier voor de link ! <<< de site voor mensen die het zelfde probleem hadden als mij

Opgelost

Bijlagen

• probleem.jpg
    probleem.jpg
    95,4 KB · Weergaven: 58
Laatst bewerkt:
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij moet je iets hoger kijken bij netwerkadapters. Hieronder moet je draadloze netwerkadapter staan. Vervolgens rechtermuisknop en dan krijg je de optie <inschakelen>. Anders dubbelklikken en bij het tabblad <algemeen> je apparaatstatus controlleren.
Succes !

Je bent vergeten je drivers te installeren van je netwerk kaart, daarom is hij GEEL
Even dubbel op klikken en dan installeren, via de bijgeleeverde CD of even de nieuwste downloaden (bijv. via een andere PC en dan via USB- stick overplaatsen) van de website van de leverancier.

Directe Link, klikkerdeklik

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij moet je iets hoger kijken bij netwerkadapters. Hieronder moet je draadloze netwerkadapter staan. Vervolgens rechtermuisknop en dan krijg je de optie <inschakelen>. Anders dubbelklikken en bij het tabblad <algemeen> je apparaatstatus controlleren.
Succes !
bij netwerkadapters staan geen draadloze netwerkadapter ??:(

Je bent vergeten je drivers te installeren van je netwerk kaart, daarom is hij GEEL
Even dubbel op klikken en dan installeren, via de bijgeleeverde CD of even de nieuwste downloaden (bijv. via een andere PC en dan via USB- stick overplaatsen) van de website van de leverancier.

Directe Link, klikkerdeklik

die driver had ik al geinstaleerd het veranderede niks ??

En als je rechtsklikt op je signaalsterkte onderin je taakbalk kan je dan ook niet <inschakelen> kiezen ? Staat bovenin boven je functietoetsen misschien een knop om je verbinding in te schakelen ?

En als je rechtsklikt op je signaalsterkte onderin je taakbalk kan je dan ook niet <inschakelen> kiezen ? Staat bovenin boven je functietoetsen misschien een knop om je verbinding in te schakelen ?

nee ik lees nu ook op andere forums voor tips ofsoow

maar ik heb een stuurprogamma nodig voor networkcontroller nodig
heb jij nog andere tips misschien ?

Hm, mijn mogelijkheden houden zo'n beetje op nu. Je zou nog eens kunnen kijken of je op http://www.windowsmarketplace.com/ iets kan vinden. Volgens mijn informatie kun je daar kijken of er voor jouw draadloze adapter een stuurprogramma beschikbaar is.
Anders op de site van de fabrikant misschien iets te vinden ??

Wat staat er overigens bij jou onder netwerkadapters, want er staat een + voor dus er zit iets onder ?

Laatst bewerkt:
Hm, mijn mogelijkheden houden zo'n beetje op nu. Je zou nog eens kunnen kijken of je op http://www.windowsmarketplace.com/ iets kan vinden. Volgens mijn informatie kun je daar kijken of er voor jouw draadloze adapter een stuurprogramma beschikbaar is.
Anders op de site van de fabrikant misschien iets te vinden ??

Wat staat er overigens bij jou onder netwerkadapters, want er staat een + voor dus er zit iets onder ?

er staat 1394- netwerkkaart
en Inel(r)PRO/1000 PL Network connection

en ik kom egt gewoon niet op internet :S

Wat gebeurt er als je rechtsklikt op Inel(r)PRO/1000 PL Network connection ? Kan je dan kiezen voor <inschakelen> ? Of misschien <stuurprogramma bijwerken>?

Laatst bewerkt:
Wat gebeurt er als je rechtsklikt op Inel(r)PRO/1000 PL Network connection ? Kan je dan kiezen voor <inschakelen> ? Of misschien <stuurprogramma bijwerken>?

al gedaan gebeurt niks

maar ook bij dat HP wireless assistant ik krijg dat ding niet aan :S??

Heel vreemd allemaal. Krijg je helemaal geen keuzes ? Ik moet nu weg, maar als ik straks terug kom en er is nog niks opgelost ga ik toch nog 's ff verder kijken hoor.

Heel vreemd allemaal. Krijg je helemaal geen keuzes ? Ik moet nu weg, maar als ik straks terug kom en er is nog niks opgelost ga ik toch nog 's ff verder kijken hoor.

ik ben nu aan het chatten metiemand van HP ik hoop dat hij me kan helpen

de knop voor je wireless op je laptop staat toch aan (zit links vooraan denk ik bij jouw type van HP)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan