Draadloos internet...reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieterjan

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2001
Berichten
776
Hallo,

Ik beschik nu al een half jaar over de asus w1n (notebook) met ingebouwde draadloze netwerkkaart.
Ik maak verbinding met draadloze netwerken doormiddel van Intel PROset (stond erop geïnstalleerd).
Ik heb hierbij al altijd met volgend probleem gezeten...:
Wanneer ik de netwerken scan, en verbinding maak met één, dan duurd het lang voor ik een netwerkadres krijg en daarna komt er "netwerkverbinding met beperkte toegang". Als ik dan mijn pc opnieuw opstart, dan is alles in orde, dan zit ik verbonden met het netwerk aan volle snelheid. Als ik dan wil veranderen van draadloos netwerk, is het precies hetzelfde. Ik moet dus altijd herstarten wanneer ik voor een bepaald netwerk gekozen heb vooraleer het volledig werkt.
Dit lijkt me niet normaal, ik hoop dat iemand hier er een oplossing voor kent.

Alvast bedankt

Groeten

Pieterjan
 
Kijk eens of je de wireless zero binen xp aan hebt staan en zet die dan eens uit.Misschien helpt dat ?
 
Bedankt voor je antwoord, maar ik weet niet goed wat je precies bedoeld. Bedoel je de software voor wireless die ingebouwd zit in xp? Die staat in elk geval af, als ik daarmee iets probeer, dan zegt hij dat de hardware door een ander programma gebruikt wordt.

Groeten

Pieterjan
 
Als die software uit staat,dan is de wireless zero idd uit.

Begrijp ik uit je verhaal goed dat je dus meerdere netwerken hebt waar je draadloze netwerkkaart contact mee maakt ?
 
Inderdaad,...in het weekend zit ik thuis op ons draadloos internet, en in de week op m'n studentenkamer...

Groeten

Pieterjan
 
OK

Er is een programmatje waarbij je de settings per draadloze locatie kunt vast zetten en dan zou dit tot het verleden moet behoren.De naam er van is me even ontschoten maar wellicht komt dat nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan