Draadloos INTERNET Valt soms ff weg! =(]

Status
Niet open voor verdere reacties.

supajaimy

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2008
Heee, heel soms om het uur soms om het halfuur of om 2 uur,

Dan valt me draadloost internet ff weg :(

Msn, enzo blijft gewoon verbonden, maar me Online multi player game logged zichzelf dan uit, en dan heb ik ineens weer verbinding.. :shocked:

Heel vervelend dus..

ik heb ff rond gekeken bij dit Forum, en heb dat gebeuren al uitgevinkt, met die computer mag dit apparaat uitschakelen, om energie ofzo bla bla bla :p maar dat werkt ook niet....

Als ik het stuurprogramma wil bijwerken van me ehternet controller.. Zegt die dat alles al is bijgewerkt.. :S :(

marvell yukon 88e8056 PCI-E Gigabit ethernet controller

Ik heb draadloos ontvanger usb stick, ene van sagem ofzo :p

Mvg jaimy

Dat zegt ie bijna altijd. Dit is naar aanleiding van de windows update. Kijk eens op de fabrikant hun website voor driver updates...

Dat zegt ie bijna altijd. Dit is naar aanleiding van de windows update. Kijk eens op de fabrikant hun website voor driver updates...

Ik ga wel ff op site van marvell kijken hoop dat ik het kan vinden.

Krijg 4 pagina,s met dingen dat ik kan downloaden... hoe weet ik welke ik moet keizen nu

Maar ik had dit probleem nooit, totdat ik me internet ging beveiligen..
:(

Laatst bewerkt:
Bekend probleem, je probeert je netwerk te beveiligen en van zodra je instellingen in de router gaat veranderen begint deze te flippen...

Storingen van andere netwerken is natuurlijk ook mogelijk.

Maar als je denkt dat het op te lossen valt met drivers die up 2 date zijn moet je de drivers van de draadloze wifiontvanger updaten en niet die van je netwerkkaart, die werkt met de LAN-verbinding. Maar je hebt het over een draadloos netwerk.

Bekend probleem, je probeert je netwerk te beveiligen en van zodra je instellingen in de router gaat veranderen begint deze te flippen...

Storingen van andere netwerken is natuurlijk ook mogelijk.

Maar als je denkt dat het op te lossen valt met drivers die up 2 date zijn moet je de drivers van de draadloze wifiontvanger updaten en niet die van je netwerkkaart, die werkt met de LAN-verbinding. Maar je hebt het over een draadloos netwerk.

Die van me wifi zijn updated :p Net gedaan.. Nog steeds het probleem.

Maar je had het over router?

Laatst bewerkt:
Ja, probeer eerst eens of het probleem nog voordoet als je de stekker van de router eens uittrekt en weer insteekt. Dan is het waarschijnlijk een conflict vanwege storingen.

Indien dat niets helpt kan je proberen de router te resetten. Als het dan wel weer normaal werkt ligt het aan de router... (dan is hij gewoon slecht, want normaal een router moet er tegen kunnen als je instellingen veranderd. Maar ik heb het zelf ook al vaak meegemaakt met routers bij mensen)

Ja, probeer eerst eens of het probleem nog voordoet als je de stekker van de router eens uittrekt en weer insteekt. Dan is het waarschijnlijk een conflict vanwege storingen.

Indien dat niets helpt kan je proberen de router te resetten. Als het dan wel weer normaal werkt ligt het aan de router... (dan is hij gewoon slecht, want normaal een router moet er tegen kunnen als je instellingen veranderd. Maar ik heb het zelf ook al vaak meegemaakt met routers bij mensen)

Hoe reset ik een router,? en moet ik dat dan weer helemaal in stellen ? :p

Instellingen moet je inderdaad gaan terugzetten. Resetten is hetzelfde als de fabrieksinstellingen terugzetten.

Er zit vast wel ergens op de router (desnoods vanonder) een gaatje waarin een resetknopje zit dat e dan met een pennetje of iets dergelijks kan indrukken.

Instellingen moet je inderdaad gaan terugzetten. Resetten is hetzelfde als de fabrieksinstellingen terugzetten.

Er zit vast wel ergens op de router (desnoods vanonder) een gaatje waarin een resetknopje zit dat e dan met een pennetje of iets dergelijks kan indrukken.

Ik heb me router gereset.. + gerebooted ofzo... maar nog steeds het probleem :(

ff screen gemaakt
24b3qtd.jpg

iemand zei dat ik dit moet proberen, maar ik begrijp t neit :P
Kijk eens in de configuratie van de router. Bij het opgeven van een Pre-Shared Key kan je vaak ook een inteval ingeven waarop deze key wordt vernieuwd. Misschien staat dat niet goed?

Laatst bewerkt:
Het probleem situeert zich dus echt rond de router. Al eerder meegemaakt. Ik denk dat het tijd is om raad te vragen bij de fabrikant van je router...

dankje vista ik zal is op site van zyxel kijken

Ik ben daar nu, heb ff me router naam ingevuld bij download center.. P-2602HW-D1A

maar staan alleen downlods van 2006

Laatst bewerkt:
kheb ze gemaild, ze zeggen dat ik mischien iets moest wijzigen, omdat die key om het halfuur verwisseld word ofzo..

dat werkte ook niet, dus k ga t nu anders beveiligen, gewoon met het mac adres, :p

Kijk eens even welke beveiliging je router ondersteund en welke wordt ondersteund door je netwerkkaart.

Kies een die overeenkomt, maar bij voorkeur wpa en geen wep.

Werkt dit niet eis je gewoon een vervanging van je router door een van een degelijk merk. Deze moet werken en dat doet hij dan blijkbaar niet.

Mac-adresfiltering is te omzeilen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan