draadloos internet valt steeds even weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter Maxi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxi

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
ik heb een laptop en heb eigenlijk nooit last gehad van verbindingsproblemen, maar nu heb ik sinds enkele weken een probleem.

ik heb steeds een verbinding met een signaal stekte van zeer goed tot uitstekend. de snelheid op zijn max is meestal 54Mbps. Maar om de 3 a 15 minuten zakt de snelheid naar gemiddeld 24Mbps(en verbinding blijft goed) en dan geraakt de pagina niet geladen en dan moet ik de verbinding uitschakelen en terug inschakelen of proberen te herstellen, om terug 54Mbps tehalen. wat kan het probleem zijn?

Laatst bewerkt:
goed zal ik doen, maar hoe doe je dat, en waar vind ik het.:confused::o

het ligt wel degelijk aan mijn laptop, wat andere laptops ontvangen perfect, waarom mijne niet?

Je kan ook het signaal anders instellen. Is er een reset van de router geweest?
Ga de modem in via de pc en stel de frequency en de channel in. Channel 3 en frequency....
volgens mij iets van 420000000 ofzow.

Het kan ook aan het weer liggen!

als er onweer aankomt dan wordt de verbinding een stuk minder goed!:thumb:

ja maar dan moeten andere ook het hebben en dat is niet het geval. nu heb ik weer ne moment dat ik betere verbinding heb terug, maar dat kan soms rap omslagen, dan verlies ik het weer af en toe.

ZOals ik al zei. Als jij bijvoorbeeld boven internet hebt en beneden de router en je verbinding valt steeds weg. Dan moet je waarschijnlijk de frequency en/of de channel waarmee hij de verbinding maakt veranderen in je router instellingen. Want als er bijvoorbeeld een tv/telefoon naast de router staat en/of de badkamer of bepaalde leidingen er tussen zit als je een rechtstreekse lijn zou tekenen van je router naar je pc, dan wil het ook wel eens afzwakken.

Zal dit vertellen,

Had eerst een Linksys Wireless-G verbinding...
Dit is een apparaat waarmee ik dezelfde problemen als jij kreeg toen ik de router resette.
Trouwens, wat een ***apparaat is dat zeg. Misschien heb jij ook zoiets haha.

Ik heb nu een NetGear Wireless Next WN111 Adapter/ WNR834B Router. Kostte me even 80 euro samen. Maar dit is sneller dan verbinding met een kabel, dat is eerlijk waar.

Maar goed, over je probleem, lees hierboven en hoop dat je eruit komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan