draadloos internet valt weg na aanmelding telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Berichten
1.530
Hallo allemaal, ik weet niet of ik hem hier goed plaats maar het is de volgende situatie:

Thuis bij mijn zus hebben ze upc modem met een netgear wnr 2000 Router daar achter.

Opzicht gaat alles goed, ze zitten met zn alle op draadloos internet 4 a 5 personen met telefoon en tablets.
Computer zit bedraad, maar zodra een kennis met een htc telefoon inlogt valt het wifi internet bij iedereen weg. Er moet dan eerst de router gereset worden voordat het weer werkt.
Als iemand anders van buitenaf bij het netwerk inlogt(is wpa2) is er niks aan de hand behalve de kennis met de htc telefoon. Is hier een verklaring voor te geven? en of hoe is het eventueel op te lossen?

Alvast bedankt

Mvg Mike
 
Ik kan twee redenen bedenken: het htc telefoon heeft een vast ip adres wat toevallig hetzelfde ip adres is als wat is in gebruik. Dat zal het niet zijn.

Maar misschien vraagt deze htc om kanalenbundeling of 802.11a standaard of zo iets?
 
Ik kan twee redenen bedenken: het htc telefoon heeft een vast ip adres wat toevallig hetzelfde ip adres is als wat is in gebruik. Dat zal het niet zijn.

Maar misschien vraagt deze htc om kanalenbundeling of 802.11a standaard of zo iets?

Een vast ip heeft die niet dus dat is denk ik uit te sluiten

Hetzelfde updates hebben zou niet het volledige netwerk onderuit moeten halen, alleen zorgen voor eenipconflict tussen de twee apparaten.

Hier is iemand met eenzelfde probleem. Je zou eens die stappen kunnen doorlopen. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=36734448 topic is in het engels

Ik ga deze stappen eens proberen, kijken of dat eventueel het probleem is. word vervolgt en mochten er meerdere tips zijn, altijd welkom ;)
 
Hallo , ik wou nog even melden dat het gelukt is met bovenstaande, bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan