draadloos internet via router werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ropes23

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2004
Ik heb sinds kort een acer 1642zwlmi notebook en heb om draadloos toegang te kunnen krijgen tot mijn casema internet een router gekocht.

De Sweex 140 Nitro XM heb ik vanmiddag geprobeerd te configureren, maar ik kan nu wel bedraad met mijn notebook op internet, maar niet via de router. Ik krijg dan telkens het bericht dat ik geen netwerk verbinding heb. Waar kan dit aan liggen kan iemand mij uitleggen wat ik kan doen om wel draadloos verbinding te maken?

alvast bedankt
Stephen

ik weet niet of het van belang is maar heb je in je nieuwe router wel het c nummer gezet.

Ik krijg wel de melding dat ik verbinding heb, maar als ik bij de configuratie op de status kijk, staat er connecting ipv connected. Ik kan nog steeds alleen met draad internetten.

Ik heb Windows XP en alles lijkt helemaal goed, ook met het opzetten, maar ik heb gewoon geen verbinding draadloos....
Signaalsterkte is uitstekend
Status is verbonden
maar geen internet!!!!!!

Laatst bewerkt:
heb je wel een oranje lampje op je acer branden waardoor je zeker weet dat de netwerkkaart ingeschakeld is.
zit bij acer meestal aan de voorzijde.

ja optisch lijkt alles in orde. ik krijg ook gewoon verbinding als ik bedraad een verbinding leg tussen de laptop en de modem, maar wanneer ik het draadloos probeer krijg ik wel een status verbonden, maar als ik een internetpagina zoek krijg ik de standaard error pagina.

ja maar bij acer moet je de draadloze kaart nog inschakelen....heb jij dat gedaan??????

een knopje op de voorzijde van de laptop

graag gedaan:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan