draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo,

Ik wil weten wat ik nodig heb om met 1 pc draadloos op het internet te kunnen? Aansluiting van Multikabel.

En hoe?

1x wireless accespoint met ingeboude router
1x wireless pci / usb / pcmcia kaartje om contact te leggen naar de accespoint.

Geplaatst door almer
1x wireless accespoint met ingeboude router
1x wireless pci / usb / pcmcia kaartje om contact te leggen naar de accespoint.

ik zou sowieso voor us b gaan:) netwerkkaartje dan!

van die accespoint zou ik graag een linksys nemen, welk type van dit merk heeft een ingebouwde router?

Ik wil weten wat ik nodig heb om met 1 pc draadloos op het internet te kunnen

Vraagje: Werkt zoiets goed, heb je niet dat regelmatig de verbinding wegvalt of zoiets ?

Ik heb n.l. een vrouw die regelmatig de kamer veranderd (de bank e.d.) en daardoor moet ik regelmatig met m'n computertje ergens anders gaan zitten en daar zit dan natuurlijk net weer geen telefoon aansluiting.

Jacco

Mijn zoon heeft sinds 14 dagen de linksys wireless networking via de laptop ,maar dat werkt perfect,ik denk dat ik het ook ga kopen is handig voor de laptop,kan je overal binnens huis internetten.

ik zou gaan voor het merk sitecom, voordelig en het werkt prima... en over de stabiliteit, zolang je binnen het bereik blijft blijft de verbinding..

is het dus mogelijk om het access point rechtstreeks op het kabelmodem aan te sluiten?

bedankt voor de reacties maar het wordt de linksys wrt54g ap met ing. router en de pçi 54 receiver

sorry voor de late reactie, maar je kan idd direct van je kabelmodem een kabeltje trekken naar je wireless router.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan