draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

phrenetic

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2005
hallo beste mensen,

ik ga binnenkort verhuizen ivm. een andere baan. Omdat er een wachtrij is van ongeveer 2 jaar om een huisje daar te krijgen, ga ik tijdelijk ( 1of 2 jaar, of als het bevalt nog veel langer ;) ) in een soort vakantiehuisje wonen. helaas hebben ze daar geen adsl of kabel verbinding. nou is mijn vraag, kan ik er wel voor zorgen dat ik daar kan internetten? want ik heb het eigenlijk perse nodig. bestaat er een draadlose internetserver? ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

alvast bedankt,

Laatst bewerkt:
Is daar geen telefoonaansluiting??
Als dit niet zo is dan wordt het echt moeilijk.

jean42 zei:
Is daar geen telefoonaansluiting??
Als dit niet zo is dan wordt het echt moeilijk.

volgens mij is daar geen telefoonaansluiting. als dat er wel is kan ik gewoon via dat internetten (dat weet ik), maar is dat dan niet super traag? ik heb wel iets gehoord over draadloos internet. iets met een schotel ofzo?

Daar weet ik niets van.
Kijk eens op internet.

ik heb iets gevonden, "draadloos internet" van "wifi4all", alleen er is een probleem. er zit datalimiet op. dat kan ik nou even niet gebruiken. ik hoop dat mensen nog andere oplossingen hebben? hope so, . . .

Ik heb hier wel iets over een draadloos internet met een antenne als ontvanger.
Maar of er zoiets is in jou regio?

Als er een tel. lijn is, dan heb je toch adsl?
En waarom zou een vakantiehuisje geen kabel internet hebben?
Neem aan dat het geen bungalow is van een vakantie park, maar een koop of huur-woning of recreatie woning?

het is wel in een soort vakantiepark! dat is nou zo jammer, ik hoop echt dat iemand nog een oplossing heeft :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan