Draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

seeburg100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
Mijn broer heeft maar 1 computer, daar zit een draadloos netwerkkaartje in. Hij heeft ADSL van Tiscali met een Zyxel modem. Aan dit modem heb ik een draadloze Router - acces point van US robotics verbonden via de WAN poort.
Maar ik krijg de pc niet draadloos, wat doe ik niet goed?

Alvast bedankt voor uw antwoorden

Hoeveel pc's kun je op die us robotic nog met draad aansluiten ??

Nee helaas wordt de router a.point niet gezien draadloos.

Hoeveel pc's kun je op die us robotic nog met draad aansluiten ??

Het modem is een ethernetmodem, en de router a.point heeft 4 lan poorten en een Wan poort, maar er is maar een pc en die wil ik draadloos hebben. dus geen 1 bedraad.

Laatst bewerkt:
Kan nhet misschien zijn dat de modem reeds als router kan functioneren, dan zou je voldoende hebben aan een hub of switch en anders zul je de router die je aangeschaft hebt anders moeten instellen als bridge.
Dit staat wel beschreven in de handleiding van de router of op de site van de fabrikant.

Laatst bewerkt:
en dat ethernet modem heb je van je internet aanbieder gekregen ......hoeveel bedrade pc's kun je daar op aansluiten.
Als daar maar 1 kabeltje uitkomt en dat gaat naar je accespoint dan .......
moet je eerst de draadloze verbinding instellen via een vaste aansluiting.
dus laptop bedraad op accespoint en dan instellen.

Is het ethernet modem een modem met meerdere aansluiting voor bedrade pc's dan volg je het advies van sjj op.

Laatst bewerkt:
Ik heb nu wel draadloos verbinding, maar de snelheid is laag, iemand een idee hoe de snelheid hoger kan krijgen\?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan