draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

666joe666

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
ik heb een linksys router en als ik op mijn laptop zit krijg ik steeds de foutmelding
dat er een fout is met het ip adres dan druk ik op herstellen en geeft hij het probleem kan niet worden opgelost omdat de volgande actie niet kan worden voltooid , het ip adres vernieuwen
neem assistenti contact op met de beheerder van dit netwerk
weet iemand wat ik moet doen ?

Het zou aan het beveiligingstype van het netwerk kunnen liggen.
Je kan ook kijken of er updates voor de driver van je netwerkkaart zijn. Dat doe je door naar het systeembeheer te gaan en daar je netwerkkaart opzoeken en aan te klikken om de software bij te werken. :)

ik heb een linksys router en als ik op mijn laptop zit krijg ik steeds de foutmelding
dat er een fout is met het ip adres dan druk ik op herstellen en geeft hij het probleem kan niet worden opgelost omdat de volgande actie niet kan worden voltooid , het ip adres vernieuwen
neem assistenti contact op met de beheerder van dit netwerk
weet iemand wat ik moet doen ?

rechtermuisknop op het icoontje van internetverbinding (rechtsonderin)

klik op status --> eigenschappen --> internetprotocool {tcp/ip} vink aan: automatisch ipadres toewijzen.

Als dit niet werkt:
voeg dan eens een ip + subnetmasker in:

IP: 192.168.1.1
subnetmasker: 255.255.255.0

mvg

BJ

rechtermuisknop op het icoontje van internetverbinding (rechtsonderin)

klik op status --> eigenschappen --> internetprotocool {tcp/ip} vink aan: automatisch ipadres toewijzen.

Als dit niet werkt:
voeg dan eens een ip + subnetmasker in:

IP: 192.168.1.1
subnetmasker: 255.255.255.0

mvg

BJ
ik heb dit gedaan en krijg wel verbind maar kan niet op internet
als ik internet exloper opstart zegt ihij dat hij geen verbinding kan maken maar moet je bij standaard gateway ook niets in vullen ?
mvg joeri

ik heb dit gedaan en krijg wel verbind maar kan niet op internet
als ik internet exloper opstart zegt ihij dat hij geen verbinding kan maken maar moet je bij standaard gateway ook niets in vullen ?
mvg joeri

nee bij standaard gateway niet. maar vind hij je router wel gewoon? bij draadloze netwerken? wat is de status van de verbinding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan