draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucky G

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Hoi
Ik heb sinds kort draadloos internet thuis, en hij doet het op alle laptops behalve de mijne, hij ziet de verbinding wel staan, ik kan het aanklikken en dan de wpa key invoeren maar hij kan na dat ik die key heb ingevoer nog steeds niet in verbinding komen met het draadloze netwerk.
hoe kan ik t oplossen?

Wat je kunt doen is zeggen welk besturingssysteem je hebt. Dat kan het probleem al veroorzaken.

Weet je heel zeker dat je de juiste code hebt ingevoerd? Of dat je de juiste beveiliging hebt ingesteld in je verbinding? (wpa/wep)

Welk merk en type laptop?
Drivers netwerk adapter al een keer vernieuwd?
Op sommige laptops zit een schakelaar waarmee je de netwerk adapter uit kunt schakelen zit die er bij jou toevallig niet op en staat deze aan.?

het is een wpa-key, ik heb windows xp home edition 2, en ik weet zeker dat de key goed was want op de andere laptops klopte het ook en ik heb een asus

het is een wpa-key, ik heb windows xp home edition 2, en ik weet zeker dat de key goed was want op de andere laptops klopte het ook en ik heb een asus

Maar heb je dan ook al eens een keer geprobeerd de knop van de netwerk even uit en aan te zetten, zoals de man hiervoor had gezegd. (Of vrouw)

Meeste laptops hebben die functie. Hier zit het toevallig op F1.

Drivers netwerk adapter al een keer vernieuwd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan