Draadloos internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Liwi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Liwi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2011
Beste lezer/forumdeelnemers,
Sinds kort heb ik er een netbook bij. Het probleem is dat de ontvangst draadloos via de router het niet meer doet. Een aantal weken ging het perfect, maar opeens gaa het neit meer. (Ik vemoed maar kan niet met zekerheid zeggen, dat er iemand aan heeft zitten knoeien). Bij ons thuis hebben we drie computers. Die zijn verdeeld met een router en het netbook er ook nog op. Het draadloze netwerk had is beveiligd met 2 wachtwoorden. Wie weet wat ik kan doen. Toch heb ik opeens geen draadloze verbinding meer. De helpdesk van dit merk Router (anomiem) kan ik niet vinden (en staat ook niet op het garantiebewijs). Moet ik de software verwijderen? En opnieuw installeren? Dat heb ik al een keer gedaan en dat 'pakt' ie weer dezelfde naam die ik aan het draadloze netwerk had gegeven. Wie weet wat ik kan doen? :)
Alvast bedankt.:D

Hoeveel en wat voor apparaten er aan de router hangen, maakt in principe niet zoveel uit, daar zal het niet aan liggen.

Heeft je netbook wel verbinding gehad? Hoe is het met de verbinding van alle andere apparaten, doet die het nog wel? En zijn die draadloos, of bedraad?

Wat je eerst eens zou kunnen doen, is gewoon in het netbook de bestaande (niet werkende) verbinding verwijderen, en een nieuwe opzetten. Dat zal inderdaad dezelfde naam hebben (dat is immers de naam die je router uitzendt) Om verbinding te maken moet je het wachtwoord van de router hebben. Dat staat doorgaans op en stickertje op de onder- of achterkant van het ding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan