draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
418
hey iedereen,
weet niet of deze vraag al is gesteld. heb sinds vandaag geen internet meer op mijn laptop. Het werkt met windows 7. ik denk dat het ligt een de instellingen van mijn ip adres enzo. kan iemand helpen hoe ik dit kan veranderen?
 
Je hebt eerst wel gewoon draadloos internet gehad? Wat is er verandert sinds, heb je wijzingen aangebracht in je router instellingen, of heb je misschien aan je opties gezeten?

Probeer gewoon je modem even aan en uit te zetten, en start je PC even opnieuw op.
 
heb zelf niets veranderd aan de instellingen heb ook al systeemherstel gedaan maar computer kan dat niet uitvoeren. heb al verschillende keren pc afgesloten en opnieuw opgestart
 
Reset je modem anders, en verwijder het netwerk in je Netwerkcentrum, en probeer het dan opnieuw.

EDIT: Maakt je laptop überhaupt verbinding? Of krijg je alleen lokale verbinding?
 
ik heb wel verbinding met netwerk uitstekend zelfs! maar geen internet toegang
 
Laatst bewerkt:
Ok, dan moeten we nu zien te achterhalen of de modem zelf wel een internetverbinding tot stand heeft gebracht.

Probeer een ethernet kabel (standaard internetkabel die je vastklikt in je PC) en kijk als je dan wel internet hebt.
Of kijk even naar je router/modem en zoek het Internet of DSL lampje op, en kijk als die brandt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan