Draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

trafficdata

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2013
Beste
Eerst allerbeste wensen voor 2014
Ik heb mijn vaste pc boven gezet met windows 7 op,heb een TP-Link TL-WN722NC gekocht en in de vaste pc in de usb poort gestoken
Dan heb ik de software geinstalleerd , maar heb nog steeds geen internet
Hij geeft aan geen verbindingen beschikbaar
Met mijn laptop boven geen probleem daar heb ik wel internet
Onder in de hal staat mijn router een Dlink met 3 antennes op
Zo ik heb alles al geprobeerd maar ik weet het niet meer
Wie kan mij helpen hiermee

Vriendelijke groeten

Hoi,

Geeft de installatie wel aan dat die oke is ?even kijken bij apparaat beheer en ziet hij geen netwerken.

En ook moet de WLAN Autoconfig service gestart zijn. Kijk in services.msc of dat wel het geval is.
Als de WLAN Autoconfig service uitgeschakeld staat, dan zou het kunnen zijn dat er een verbindingen-utility is geïnstalleerd door de TP-Link driver software. Indien ja, dan moet je in die verbindingen-utility je verbingen maken en opslaan.
Heb je geen verbindingen-utility, dan de WLAN Autoconfig service van Uitgeschakeld afhalen en starten.

Tijs.

Inderdaad dat was het probleem stond uitgeschakeld terug ingeschakeld en probleem opgelost
Hartelijk dank voor de snelle reactie,onderwerp gesloten
Groetjes Jos

Fijn dat het je geholpen heeft.

Op Helpmij geeft de starter van een vraag zelf aan wanneer de vraag is opgelost: (Ingelogd op Helpmij) klikken op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan