(draadloos) internetabonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan85

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2001
hoi iedereen!!

Ik ben op zoek naar een draadloze internetverbinding en daarmee bedoel ik niet een via de kabel of een adsl-lijn. Maar ik zit op het moment met de handen in mn haar want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Kan iemand me helpen en mij vertellen welke provider aan te bevelen is? Ik heb totaal geen ervaring met draadloze internetverbindingen..:(

groeten Stefan

ahah sorry, ik weet dat het allemaal een beetje wazig is.
Maar nee wat jij zegt bedoel ik niet. Gewoon thuis internet dat 'door de lucht' binnen komt en niet via de kabel of een adsl-lijn.. Zo goed??:confused:

Dat Vodaphone kun je ook thuis gebruiken..... is niet het meest goedkope.... maar het enige alternatief is dan satelliet.... en dat is "peperduur".... Of een buurman die wireless heeft....... en dan meeliften.... verder is alles kabel of adsl of het ouderwetse "inbellen"...

Je moet gewoon een kabel of adsl abonnement nemen en deze dan in huis via een draadloze modem verspreiden naar je computers. Hiervoor kan je elke provider wel gebruiken.

Dan zit ErpCity wel goed. Dat is wat jij vraagt.

Draadloos en niet via kabel of adsl

Oeps ik las verkeerd. is de optie die erpcity geeft de enige? Want een maat van me had internet via Skystorm, maar sinds kort niet meer. Dit was wel precies wat ik bedoelde: geen kabel of adsl, gewoon met een 'kastje op je huis' internet.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
jeetje, 2000 euro. Dat is wel een hele smak geld...

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Ik denk dat ik begrijp wat Stefan bedoelt: een variant op "meeliften met de buurman":