Draadloos internetten met Win98

Status
Niet open voor verdere reacties.

oppafashionnl

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
170
Dag Leden,

ik vroeg mij af of het mogelijk is om met een oude laptop waar liever niet een ander systeem dan Windows 98 op staat, draadloos te internet met de adapter van Sitecom WL-150 MIMO XR Wireless Network Cardbus Card.

Als dit kan, hoe moet ik dit dan instellen? Want als ik de kaart erin stop, vraagt hij niet zoals XP of je de hardware wilt installeren.
Toch ziet hij de kaart wel bij apparaatbeheer, maar als ik hem dan de stuurprogramma's installeer en hem op de cd laat zoeken, lukt het niet.

Hulp alsjeblieft...:cool:
 
Aanpassing

Sorry, dit is mijn draadloos netwerk adapter:

WL-112 - Wireless Network Cardbus Card 54g versie v2
 
Sorry, dit is mijn draadloos netwerk adapter:

WL-112 - Wireless Network Cardbus Card 54g versie v2

hallo.

op welke cd laat je hem zoeken.
je moet wel een cd bij de draadloze netwerkkaart hebben om de drivers te installeren.
Ik heb hier zelf een ouder laptop de toshiba satellite pro 4200.
Hier draait ook win 98 op en ook een draadloos netwerk, dus het gaat wel.


Groeten Cees.
 
Ja, ik heb een cd bij de netwerk kaart gekregen.

Maar toch zegt hij dat hij de benodigde drivers niet op de cd kan vinden. Dan kan dat natuurlijk liggen aan het feit dat de drivers alleen compatible zijn met XP?

Ik heb ook een oude toshiba laptop.
 
Ja, ik heb een cd bij de netwerk kaart gekregen.

Maar toch zegt hij dat hij de benodigde drivers niet op de cd kan vinden. Dan kan dat natuurlijk liggen aan het feit dat de drivers alleen compatible zijn met XP?

Ik heb ook een oude toshiba laptop.

Hallo.

moet je even handmatig zoeken op de cd en dan kan je meestal kiezen.
je gaat dus zoeken op de cd van de netwerk kaart en dan naar de map drivers, doe moet je openen en dan naar de map win98 of kan ook staan winxxx dan ga je naar die map, en dan de driver die daar in staat installeren. en dan zou het moeten werken.
werkt dit niet ga dan naar de siten van het merk van de netwerk kaart en zoek daar de driver voor win98.
Nou ik hoor het wel weer.

Groeten Cees.
 
dringend hulp :p

maken ze nog WL-112 - Wireless Network Cardbus Card 54g versie v2 van die want heb er nodig denk ik. wij hebben hier thuis een PC staan met windows XP erop en een draadloos modem (speedtouch 580) we hebben dan nu een laptop met windows 98 SE maar we krijgen dar geen internet op met een speedtouch 110g wireless 802.11p pc card dus een vriend zei dat we WL-112 - Wireless Network Cardbus Card 54g versie v2 deze konden gebruiken maar ik weet niet waar te vinden kan iemand mij helpen of met WL-112 - Wireless Network Cardbus Card 54g versie v2 zoiets of gwn met de oude kaart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan