draadloos internettv

Status
Niet open voor verdere reacties.

haagen47

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2005
heb 1 vraag en weet niet waar te stellen maar misschien kan iemand mij toch helpen voor deze keer
heb een sonytv met internet maar weet niet op de sony afstandsbediening hoe ik de letters te voorschijn moet halen i.v.m aanmelden bij facebook.wie weet dat misschien? :o
alvast bedankt

Hallo Haagen.
Heb je iets meer zodat helpers je nog beter kunnen helpen. Welke sony type tv heb je en welke afstandsbediening. Er zijn er vaak tientallen van.

Dat staat vast gewoon uitgelegd in de handleiding van de TV.

niet te vinden ,sony heeft een heel sumiere handl en de handl in de TV is ook niet te vinden hoe het moet

Dit staat er in de handleiding:

Cijfertoetsen/alfabettoetsen

In tv-modus: druk hierop om zenders te selecteren. Voor zendernummers vanaf 10 drukt u het tweede cijfer snel in.
In teletekstmodus: druk hierop om een paginanummer in te geven.
Wanneer een interactieve toepassingsservice beschikbaar is, kunt u ook letters van het alfabet invoeren.

ja dat las ik maar dat lukt dus niet om de letters in te voeren,dan komt er weer een cijfer

Heb je dan wel een invoerveld als gebruikersnaam of zo in beeld?
Het zou net zo moeten werken als met SMS'en op een telefoon zonder qwerty toetsenbord.
Als dat niet werkt weet ik het ook niet.

klopt,moet gebr naam etc invoeren maar dat lukt dus niet met de afst bed,ga sony wel benaderen,bedankt voor het meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan