Draadloos Internetverbinding Traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

ninjaplayer

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2007
hallo iedereen,

ik heb een draadloze internetverbinding maar de internet is heel erg traag.
weet iemand hoe je ervoor zorgt dat je internet wat sneller werkt? bedankt:thumb:

heb je goed bereik?
als je dichter bij je router staat heb je meer bereik...

Tenzij je internetprovider onderhoud aan het plegen is, kan je de modem en/of router es uit -en weer inschakelen.

Ik zag een keer een filmpje op het internet en ik heb nu een soort radar schoteltje van
ongeveer 20 cm groot en het hielp maar een beetje. het downloaden duurt net zo langzaam
als eerst:(

En je weet zeker dat je met je eigen modem verbonden bent en niet op die van bijv. de buren?

Hoe is de signaalsterkte?

Daar kan het dus aan liggen, want een verbindingsnelheid van 11 Mbit is niet geweldig. En beetje router heeft toch zeker wel 54 Mbit als het niet meer is (door boost technologieën).

Daar kan het dus aan liggen, want een verbindingsnelheid van 11 Mbit is niet geweldig. En beetje router heeft toch zeker wel 54 Mbit als het niet meer is (door boost technologieën).
Inderdaad, 11mb per seconde is best traag maar ik weet niet wat ik kan doen om die verbinding te booste:confused:

Wat voor Internet verbinding heb je (provider,type, snelheden) ?
Om een hogere verbindings snelheid te behalen zul je een andere router moeten kopen, en dan moet de pc/laptop de snelheid ook nog ondersteunen. Wat kan het draadloze kaartje van je pc/notebook aan ?

is je snelheid laag bij test op het internet?
onder andere www.speedtest.nl
of is het traag bij filmpjes zoals je schrijf?
Want dat is ook afhankelijk van de tegenpartij.

Gr Dirk

is je snelheid laag bij test op het internet?
onder andere www.speedtest.nl
of is het traag bij filmpjes zoals je schrijf?
Want dat is ook afhankelijk van de tegenpartij.

Gr Dirk

En dat downloaden, ik heb nog wat gedownload en dat is traag... ligt in de 40 kb per seconde. Traag heh?

En ik heb een speedtest gedaan bij die website maar wat bedoel hij met "113.0 Conn/min"?

Inderdaad, 11mb per seconde is best traag maar ik weet niet wat ik kan doen om die verbinding te booste:confused:
11mb mocht ik willen. Bij het downloaden is het nog niet eens de helft! 40 kb per
seconden en bij een slechte verbinding 20 kbps. Het kan lager, soms 9 of 8 kbps.
internet is echt traag

Wat voor Internet verbinding heb je (provider,type, snelheden) ?
Om een hogere verbindings snelheid te behalen zul je een andere router moeten kopen, en dan moet de pc/laptop de snelheid ook nog ondersteunen. Wat kan het draadloze kaartje van je pc/notebook aan ?

wat zijn de normale snelheden dan bij je provider?

Gr Dirk

Weet je wel zeker dat je Internet heb ? :p (grapje)

Mag toch wel aannemen dat je weet wie je Internet provider is en welk abonnement je hebt. Zolang je daar niet meer informatie over geeft kunnen we je moeilijk helpen.

Aha! gevonden! na veel weken te hebben gezocht op internet en heb gevraagd aan mensen
weet ik hoe ik een snellere internet verbinding krijg! Mijn draadloze internet was ingesteld
op de ozo trage B, nu zit ie op de supersnelle G! Ik merk verschil! Voor een bestand van
ruim 500 mb duurde het eerst 12 uur ofzo. Nu is het maar een 2 of 3 uur. En dat browse
gaat ook lekker snel!

Bedankt voor al jullie hulp!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan