Draadloos + Kabel Internet tegelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niema94

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2008
Hallo,

Ik wou graag weten of het mogelijk is om Draadloos internet en kabel internet tegelijk te hebben. Momenteel heb ik 60MB internet bij UPC en heb ik die standaard witte ( Modem ? ) hij staat aangesloten op 2 computers en een playstation, en nu heb ik ook een PSP en een Mobiel met WiFi en ik wou graag weten of ik op m'n PSP en Mobiel draadloos internet kan hebben en met mijn Computers en Playstation kabel internet. Zo ja, wat heb ik hiervoor dan nodig en als het niet mogelijk is wou ik graag weten wat ik moet doen om dit voor elkaar te krijgen.

Ik heb btw net effe gekeken het ik heb de TWG870U van Thomson, kan ik hiermee een draadloos netwerk hebben of moet ik nog iets erbij kopen en wat moet ik dan precies kopen? Ik ben nogal een beginner op dit gebied en ik zou hulp zeer op prijs stellen :D

MvG Niema,

draadloos en via de kabel tegelijk internetten is mogelijk..
natuurlijk wordt je verbinding hier wel wat trager van omdat meerdere apparaten internetdata verstoken..
om dit in te stellen zou je moeten inloggen in je router en dan een draadloos netwerk aanmaken (met beveiliging)

en dan kun je zo vanaf je telefoon of je psp verbinding maken met dit netwerk.

Maar moet ik dan iets erbij kopen of kan dit met mijn TWG870U? En ik heb geen idee hoe ik een netwerksleutel kan aanmaken, ik weet wel hoe ik moet inloggen in me router maar alles daarna begrijp ik niet veel van.

zul je even moeten kijken bij wifi of wireless instellingen of even googlen naar een handleiding.. hier zou je het ssid en de versleuteling moeten kunnen invoeren en natuurlijk het wachtwoord aan maken

Oke ik heb nu dit schermpje, wat moet ik hier veranderen precies

SSid (je naam van je netwerk) verder de wpa pre-shared key met een wachtwoord naar keuze :D
meer niet eigenlijk

Bedankt!! Het is gelukt! :D:D

Ik zie trouwens heel veel functies staan, zijn er ook nog mogelijkheden om de snelheid te verhogen? Niet dat het traag is maar kan wel handig zijn

zie ik hier zo niet tussen staan normaal kun je selecteren op wat voor snelheid hij moet lopen oh ja is je vraag opgelost zet de status daar dan even op :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan