Draadloos lukt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Beste Lezer, heb van werkgever een laptop, via mijn breedbandkabel kan ik inloggen op bedrijfs pc, nu wil ik draadloos.
De paltop ziet mijn draadloze netwerk maar maakt geen verbinding, Het MACK adres in ingevoerd in mijn router, Ik geef aan verbinding maken met mijn netwerk,dan gaat hij zoeken ,en na enkele minuten ,en zonder een signaal stopt het zoeken.? De laptop is windows XP professionel, met een Intel pro/wirelessLAN 2100 - 3 B mini pci adapter.driver 1.1.6.0. 27-03-2003( kan driver wel WPA aan?) Mijn netwerk is WPA beveiligd, Laptop vraagt ook niet om mijn wpa key.

Wat kan oplossing zijn.

Hallo,

Ik heb hier niet heel veel verstand van, maar het is raadzaam om Windows XP Service Pack 3 te installeren, deze zorgt voor volledige WPA en WPA2 ondersteuning.

Met vriendelijke groeten,
Theblindman.

Indien er een reg(istratie) knopje op de router zit, deze eerst indrukken, dan verbinding maken.

Beste helpers, laptop is naar reparateur, dvd speler is defect, dus even kan ik niets uitproberen,

WPA Probleem.

Zo juist gelezen dat mijn wireless kaart, GEEN WPA ondersteunt, hoe kan ik de ondersteuning wel krijgen.
Driver getracht op te halen, maar lukt ook al niet, er is mogelijk geen nw driver.??
Snik,snik.HELPPPPPPPPPPP

Bedankt.:mad:

Dat is wat ze noemen een vergiftigd geschenk. Ik zou mijn werkgever een nieuwe netwerkkaart vragen, eentje die wel WPA ondersteunt.

Zou toch moeten kunnen :)

groeten,

webster18

Gelukt

heb een update gevonden en geinstalleerd, en ja hoor Wireless werkt.Bedankt,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan