draadloos mbps zakt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

nietzoslim90

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2009
Hallo,

Ik gebruik een netgear usb 2.0 adapter met de nieuwste drivers om verbinding te maken met een acces point, het signaal is 70+ procent en elke keer als ik verbind heb ik ook gewoon draadloos internet.

Het enigste probleem is dat die vaak om de 10 seconde van mbps daalt want als er staat 54mbps dan springt die vaak eerst naar 24mbps naar 5,5mbps naar 1mbps zodat de internet ineens heel traag is, nog geen 20 kb/s en dan 10 seconde later is die weer de maximale snelheid, dit is heel irritant!

in het begin had ik hele tijd bijna traag en dan 2 seconde maximale snelheid toen heb ik via een command wireless zero uitgezet met een command en was het iets beter (nu is het precies zoals het probleem hierboven geschreven)

hoe kan ik dit oplossen?

mijn besturingssysteem is Windows XP

Met vriendelijke groet,
nietzoslim90

Vermoedelijk zijn er nog ander WLAN's in de buurt. Verander eens van kanaal.:thumb:

bedankt, nu heb ik wel verbinding met hogere mbps!

de eerste minuut 54mbps.. de volgende minuut gaat die naar 32, minuut erna 18 en dan blijft die van 18mbps naar 11mbps gaan steeds

het is redelijk snel alleen na 3 minuten met die 18mbps naar 11mbps is die zo traag, zelfs met speedtest en hij viel ook uit daarna, hoe zou dat kunnen/op te lossen zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan