Draadloos met Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

raphey

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Berichten
14
Beste mensen,

Ik heb sinds kort windows 7, en waar ik al bang voor was gebeurde; internet werkt niet.

Heb draadloze internet, speedtouch router. Windows 7 64bit

Ik heb mijn schijf gesplitst, met eerst op de ene vista en de andere xp. Nu heb ik over vista heen, 7 geinstaleert. (zit dit op xp te schrijven, dus de router doet het wel!)

Bij 7 geeftie aan dat er geen verbinding kan worden gemaakt. De router geeft ook geen licht!

Ik heb dezelfde software (driver) gebruikt als ik altijd gebruik tijdens het instaleren van alles.

100 SERIES
SpeedTouch TM 110/120
Documentation & Software


Wat moet ik doen?
 
Kijk eens onder Apparaatbeheer of je daar gele vraagtekens/uitroeptekens ziet staan
 
Er staat idd een geel uitroepteken. Hij ziet m'n router dus wel, maar kan er niks mee

(heb er een foto van geupload)
 

Bijlagen

  • internet.jpg
    internet.jpg
    97,8 KB · Weergaven: 86
Die USB card is eigenlijk m'n Speedtouch 120

Heb van de cd die daarbij zit de drivers geinstaleerd. Nog werkt het niet.

Instalatie verliep goed, aan t einde opnieuw opstarten maar zonder gewenst resultaat



Zijn er nieuwere drivers nodig bij windows 7? Zo ja, welke? waar te krijgen..
 
Ja op die site was ik ook eerder al uitgekomen

Maar wat jij dus zegt, is dat ik geen internet kan krijgen met m'n huidige speedtouch??
Geen enkele manier Iets??
 
Ja op die site was ik ook eerder al uitgekomen

Maar wat jij dus zegt, is dat ik geen internet kan krijgen met m'n huidige speedtouch??
Geen enkele manier Iets??

Ik zou het in ieder geval niet weten, sorry
 
das *** :)
Bedankt voor t proberen.

Als ik m'n speedtouch120 wil vervangen, waarmee kan ik dat t beste doen dan?
 
Misschien moet je proberen of windows 7 de drivers al zelf heeft voor je speedtouch 120(hep hem zelf ook).
 
Laatst bewerkt:
ik denk persoonlijk dat als je onder apparaat beheer kijkt, dat je even moet kijken waar het vraag teken bijstaat,

als je niet kan verbinden met je router, kan het zijn dat iemand bij jou thuis dat IP al in gebruik heeft dus geef je computer een vast IP.

daarnaast is het probleem warschijnlijk dat je een XP of Vista driver hebt geinstalleerd op je windows7.

het probleem is XP en vista zijn geen windows 7, dus moet je opzoek naar windows 7 wifi driver van jouw netwerkkaart.

mvg
Rutger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan