Draadloos microfoontje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Bestaat er een low-budget microfoontje voor connectie naar een PC? IK wil een microfoontje gebruiken (hoeft kwalitatief niet goed te zijn) waarin iemand iets kan spreken wat ik dan weer hoor in mijn koptelefoon. Mag op stroom (graag zelfs).

Maar dit is niet wat ik bedoel. Ik neem radioprogramma's op en heb dan een koptelefoon op. Ik wil bereikbaar zijn voor bijvoorbeeld technici of anderen, die dan de microffon kunnen gebruiken, die ik vervolgens in mijn koptelefoon hoor. Dat hoeft dus geen superkwaliteit te zijn.

Laatst bewerkt:
:D Dat is zojuist en wel precies wat je bedoel draadloos is, en met microfoon ook je kan daar kiezen in oren of over de oren, bovendien zoals ik zei goedkopere kan je niet vinden ( omdat draadloos is ! ) ...ik heb daar uitgebreid niet gekeken maar kijk even en wie weet misschien zal je wel goedkopere vinden :(

Het gaat erom, dat die EXTRA headphone óók verbinding maakt met de geluidskaart van de computer. Die headphones op die website zijn voor bijvoorbeeld Skype, maar nemen je gehele ingang in beslag. Of zie ik dat verkeerd?

Juist niet voor Skype. ;) Zie hierboven waar ik het voor nodig heb.

Ik ga eens neuzen op die site van Philips. Ik houd mij aanbevolen voor suggesties.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan