draadloos modem/router, achter een livebox met telefonie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

danieltj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2007
Beste mensen,
Ik heb een E-tech wireless modem/router gekocht(model: ADWG02). Ik gebruik een livebox met telefonie.
Ik weet niet hoe kan ik deze modem/router verbinden, zodat Ik kan telefoneren, en de internet wireless maken.
de in en uitgangen van livebox:
  • 1 telefoonlijn ingang
  • 1 usb uitgang
  • 1 utp uitgang
de in en uitgangen van de E-tech:
  • 1 telefoon ingang: bij het lampje staat "adsl"
  • 4 lan utp uitgangen
Het enige mogelijke optie is dat de adsl, via utp kabel, van livebox, naar deze router gaat.
Help me A.U.B met uw ideeen en voorstellen.

Met vriendelijke greoten,

Daniel

Het enige mogelijke optie is dat de adsl, via utp kabel, van livebox, naar deze router gaat.
Inderdaad, maar dan zou de modemfunctie wel uit moeten van de E-tech. Kan dat?
Zo niet, heb je een probleem denk ik en gaat het niet lukken.

Laatst bewerkt:
Het is geen Sweex, maar een E-Tech. Maar Ik weet ook niet of ik die modem kan uitzetten. Ik heb gekeken online, en ik heb geen aanwijzing gevonden, over of ik de input signal, met een utp kabel in een van de LAN gaten(ik weet niet of ze persee uitgangen zijn)
Hoe kan ik dat achter halen?

Hoe kan ik dat achter halen?
De handleiding vertelt hier meestal meer over. Trouwens zou er dan aan de achterkant een internet poort moeten zitten en dat zal dan ook aangeveven zijn op de betreffende poort (utp). Je had in dit geval beten een wireless router kunnen aanschaffen. Die plug je dan in de Livebox, om zo je internet te delen.

Laatst bewerkt:
jaaa, dat is zo. Ik heb deze ook te koop gezet op maarktplaats. maar ja, ik baal er wel van.
Ik wou weten of het te redden was.
thanks anyways.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan