beste mensen,
probleem: had een systeem van bedrade moden/router naar een accespoint voor laptop.
Nu dan: nieuw internet provider... draadloos modem/router naar accespoint met daar achter bedrade router.
mijn laptop maakt rechtstreeks verbinding met nieuwe draadloose modem/router.
Maar boven heb ik nog een pc en printer die ik via een accespoint, en dan een modem/router, wil laten verbinden met de nieuwe draadlose modem/router.
probleem, de nieuwe draadlose moden/router kan geen verbinding maken met accespoint.
Hij ziet hem niet eens, en mocht dat wel gebeuren moet ik volgens mij van mijn tweede, zeg maar bedrade modem/router een switch maken. hoe doe ik dat enz.
ik heb een ip scanner geinstaleerd maar die zit hem ook niet.
wie gaat mij begeleiden in dit, toch wel uitdagend , project.
Of moet ik gewoon een draadlose switch kopen en de rest weggooien.
ik hoop dat iemand mij meer duidelijkheid kan geven.
gr diederik
probleem: had een systeem van bedrade moden/router naar een accespoint voor laptop.
Nu dan: nieuw internet provider... draadloos modem/router naar accespoint met daar achter bedrade router.
mijn laptop maakt rechtstreeks verbinding met nieuwe draadloose modem/router.
Maar boven heb ik nog een pc en printer die ik via een accespoint, en dan een modem/router, wil laten verbinden met de nieuwe draadlose modem/router.
probleem, de nieuwe draadlose moden/router kan geen verbinding maken met accespoint.
Hij ziet hem niet eens, en mocht dat wel gebeuren moet ik volgens mij van mijn tweede, zeg maar bedrade modem/router een switch maken. hoe doe ik dat enz.
ik heb een ip scanner geinstaleerd maar die zit hem ook niet.
wie gaat mij begeleiden in dit, toch wel uitdagend , project.
Of moet ik gewoon een draadlose switch kopen en de rest weggooien.
ik hoop dat iemand mij meer duidelijkheid kan geven.
gr diederik