Ik heb vandaag een draadloos setje gekocht (muis en toetsenbord). Eerst een van computerland (Labtec) en later een van mycom (Microsoft). Het probleem zit hem dan denk ik in mijn pc als hij het bij 2 merken niet doet.
Bij bijde setjes heb ik het volgende probleem, na het volgen van alle stappen werkt alleen het toetsenbord en niet de muis. Ik heb alles geprobeerd alle connect knopjes enz. enz. Ik heb het et verschillende batterijen geprobeerd.
Hoe krijg ik ook mijn draadloze muis ook werkend?
:thumb: Dus:De muis doet het niet
Het toetsenbord doet het wel
Wat moet ik doen om de muis ook te kunnen laten werken, wanneer ik de muis beweeg of er mee klik dan gaat op het connect kastje (die verbinding heeft met de PC) wel een lampje knipperen. Hij heeft dus wel gewoon verbinding.:shocked:
Bij bijde setjes heb ik het volgende probleem, na het volgen van alle stappen werkt alleen het toetsenbord en niet de muis. Ik heb alles geprobeerd alle connect knopjes enz. enz. Ik heb het et verschillende batterijen geprobeerd.
Hoe krijg ik ook mijn draadloze muis ook werkend?
:thumb: Dus:De muis doet het niet
Het toetsenbord doet het wel
Wat moet ik doen om de muis ook te kunnen laten werken, wanneer ik de muis beweeg of er mee klik dan gaat op het connect kastje (die verbinding heeft met de PC) wel een lampje knipperen. Hij heeft dus wel gewoon verbinding.:shocked:
Laatst bewerkt: