Draadloos muziek luisteren zonder dat signaal naar de buren kan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Ik woon in een flat en wil niet dat het signaal van mijn film of muziek bij de buren terecht komt. FM koptelefoons hebben een bereik van 100m en gaan de hele flat door. Met infrarood heb ik niet de vrijheid om andere kamers in te lopen. Er moet hier toch een oplossing voor op de markt zijn?!

Bij veel wireless headphones kan je een ander kanaal instellen zodat je buren geen storingen van jou of jij van hen kunt hebben.
Weet niet of dat kan met jouw koptelefoon, omdat je geen merk en type opgeeft.

Tenzij je je muren met aluminium folie gaat behangen kun je er niet voor zorgen dat a) je signaal in je eigen flat sterk genoeg is en het b) niet buiten je flat komt.

Ja mijn fm koptelefoon heeft 2 kanalen maar wat ik wil is dat het signaal niet door de buren gehoord KAN worden. Het moet niet MOGELIJK zijn om mijn signaal te ontvangen.

Ben benieuwd wat voor muziek je precies luistert, hahahaha

Groeten Marcel

De extreemste vormen van punk/hardcore/metal/grindcore. Niet leuk voor oma als het ff door het 8 uur journaal heen vlaagt....

Ik geloof niet dat het signaal door bijv. een journaal heen gaat hoor.

Groeten Marcel

Nee niet erdoorheen maar mijn oude koptelefoon wisselde regelmatig ff kortstondig van signaal!

Je maakt je zorgen om niks, maar misschien moet je je vieze filmpjes kijken met een bedraade koptelefoon of een BT-headset.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan