Draadloos netwerk blijft maar 'identificeren'

Status
Niet open voor verdere reacties.

moostmartijn

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Help mij!

Ik heb sinds dit weekend een nieuw laptopje, alle updates geïnstalleerd e.d. niks aan de hand. Totdat ineens het internet het niet meer deed en hij maar blijft identificeren.
Ik heb de hele dag al op internet gezocht hoe dat zou komen, maar niks werkte.

Als ik de router reset heb ik internet, maar na ongeveer een half uur gaat hij weer identificeren en daar komt hij niet vanaf. Wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt.

Heb je ook al ingesteld of het een thuis netwerk of bedrijfs netwerk of een openbaar netwerk betreft????

uit je lijst met vertrouwde netwerken gooien en weer opnieuw op inloggen. lost dat wat op?
verder zou je een vast ip adres kunnen toepassen.

Het was alleen bij die ene laptop. Desktop en andere laptop deden het prima op het draadloos netwerk.

Inmiddels ben ik er denk ik al uit... (voel me best stom nu...) Het begon gister toen hij bleef hangen op Identificeren, maar toen lag het netwerk eruit (we zitten met 40 man op één netwerk. Anti-kraak gebouw) en toen heb ik zitten herstellen, naar toe hij het nog wel deed. Maar toen ben ik vergeten om vinkje weg te halen bij; dit apparaat uitschakelen om energie te bezuinigen oid.. Hij doet het nu prima! (:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan