Draadloos netwerk gateway offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost007

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2004
Hallo,

Thuis heb ik het volgende netwerk:

een router daar komt het internet aan en zitten 2 computers aan verbonden. Dan heb ik boven nog een draadlose router van sweex staan (niks op ingesteld ofzo) daar zitten 2 pc's op verbonden een via utp en 1 via draadloos. Bij de draadlose verbinden valt na ongeveer 20 min het internet weg.. nog wel lan maar geen internet bij msn zegt het : gateway offline. Ik kan ook niet op IE of andere dingen komen dan. Als ik reboot is alles weer in orde. Weet iemand mss een oplossing voor dit probleem? het is namelijk erg lastig als ik steeds wegval en moet rebooten tijdens het gamen :cool:

zou ik mss iets moeten instellen in de router oid?

bij voorbaat dank :>

bijlage: afbeelding van het netwerk
attachment.php

Bijlagen

• netwerk.jpg
    netwerk.jpg
    10,4 KB · Weergaven: 60
Probeer eens een nieuwe firmware kun je na kijken op de site van de fabrikant of die aanwezig is.

Afstand kan ook probleem zijn betonnen vloeren enz. kunnen een slechte verbinding geven router zo dicht mogelijk bij de pc plaatsen kun je nog eens proberen.

nee afstand kan het niet zijn... het singaal is uitstekend. Is er niets dat ik moet instellen ofzo?

Je hebt niet een powersafe van de netwerkkaart aan staan ?

Kijk eens bij eigenschappen draadloze netwerkkaart.

daar keek ik natuurlijk als eerste :o

maar tis al opgelost ik heb mijn andere 2 netwerkkaarten met draad uitgeschakeld en nu valt het niet meer uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan